riddarkalender...

Scorpan

Trådstartare
Har haft en galen ide i många år nu...

En kalender a la "brandmän" fast med våra riddarpojkar istället. Tänk er en rätt *harkel* lättklädd riddare (endast iförd svärd o häst??) ståendes i snön som "Sir December" *ler*

Att få tag på 12 riddare som ställer upp som modeller kommer jag nog inte ha några problem med men... Finns det en marknad?

Tanken var att överskottet givetvis skall gå till något välgörande ändamål :bump:
Om denna kalendern slår ut väl får jag väl göra en fast med kvinnliga riddare till året efter ;)

vad tror ni? Ska jag försöka mig på detta? :o :confused: :d
 
Det lät som en väldigt intressant idé... :devil:

Jag tror absolut på den!
 
Hmmm... Det kan mycket väl tänkas...

Finns sämre saker att hänga på väggen! ;)

/Weine
 
Men det förstås, jag tycker synd om den lättklädda stackaren som ska vara "Sir December"... :rofl:
 
Fördelen med riddarpojkar är att dom brukar ha svårt för en utmaning :devil:

och jag har redan bildupplägget klart för mig vad det gäller december. Med tanke på de stora egon som de flesta av killarna i tornerspelssverige innehar så kanske jag får göra en 24 månaders almenacka så alla som vill får vara med :eek: :rofl:
 
Dom flesta pojkarna har väl svårt att tacka nej till en utmaning... :D

Därför kan man få dom att göra många roliga saker! :devil:
 
Hihi iden är kanon tycker jag! Fast jag skulle nog vila se dem med bara bara överkroppar. Önskemål på riddare? Ja är det tillräkligt modiga att ställa upp? Gotlanspojkarn skulle jag vilja se.Skall du göra en sen för kvinliga riddare så anmäler jag mig friviligt bara inte äret på min höften syns. Jag kommer givetvis att köppa dena kalender när den kommer kanse till och med två st. :banana:
 
Ska du ha slogans i kalendern?



"Om du tycker ringbrynja är sexigt"

eller

"Enda gången en ringbrynja är sexigt på en man är när den är i järn"


:crazy: :D ;)
 
"your dream comes true!" ? :p

Eller varför inte - "A knight withour shinning armour"



Vet inte om jag behöver nån slogan egentligen =) Tror det kommer vara rätt poppis iaf ;)
 
*S* Ja de var bra.

Jag tänkte mer på slogans till bilderna, 12 stycken vill säga! ;)



Fast det är klart, spelar ju ingen roll om det är med eller utan text, det är ju killarna man vill se!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ingen har väl missat Kalenderhjälpens hästkalender som blev mycket omtalad, populär och nu redovisat en rejäl vinst som går till...
2
Svar
33
· Visningar
2 983
Senast: Spirit
·
T
Hästmänniskan Vänder mig till den allvetande Bukeligan för att få kloka infallsvinklar på ett problem lika gammalt som havet. ;) Ska försöka fatta...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 859
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Svensk politik nr 3
  • Burkfisk
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp