Bukefalos 28 år!

riddarkalender...

tänkte faktiskt vara rätt seriös vad det gällde texterna till bilderna. Berätta vem det är, hur länge han ridit tornerspel och sånt. Fast har itne tänkt allt för mkt på detaljerna ännu :confused:
 
Tanken var att överskottet givetvis skall gå till något välgörande ändamål :bump:

Jag tycker vinsten kunde gå till tex svenska hästens värn eller vad dom nu heter.

Eller till "paardekamp" ett hem för gamla hästar som finns i Holland (extremt välskött ställe).

Kanske till kattkomando syd?????

/Kung Tulle

ps/ Bra ide! Se till att ha snygga riddare bara OBS! Inga skägg för då köper i allafall inte jag kalendern :) Och deras häst måste ju vara med!!!!! Hästen är ju nästan viktigast! :devil:
 
Klart du ska vara seriös. Skämtade bara med dig... (ja, jag vet...jag har verkligen urdålig humor!!! :o)


Det ska bli skoj och se vad det blir av det hela!
 
Givetvis skall dom ha sina hästar med!! (egentligen är det nog dom jag vill åt :cool:)

Jättebra ide om Hästars Värn!! Tack :idea:
 
jag hoppas bara att det går att genomföra :crazy:

Allt är ju än så länge på idestadiet men det är bra att jag her er att bolla ideer med !! :bow:
 
äsch kom igen nu ;) Så länge killarna inte har skägg kan du väl tänka dig köpa kalendern - det kommer ju vara hästar md på bilderna!! :p
 
Vill man se hästar är det bara att knalla ut i hagen ;)

Jaha, så killar som mig med skägg är automatiskt diskvalificerade från kalendern? :)
 
haha nää fast *funderar* det finns inte så många riddare med skägg... *funderar mera* tror jag =)

Jag kanske inte ens får ihop 12 riddare som ställer upp. *flin*
 
Gumman då.. Lite sugen på gotlänningarna. Du får komma hit och hälsa på så kan du få klämma lite på min.
 
Vilken rolig idé. Jag vill ha en sån. Tror inte heller det blir svårt att få tolv stycken att ställa upp.

Men som sagt var, stackars Sir December, hans svärd skulle nog krympa av kylan :p *rodnar*
 
Ja det vore en tanke :) Han tyckte dock att det var "old news" då grabbarna tydligen gjort en egen inofficiell kalender...
 
Fråga dem för all del, det är många av dem som är tillräckligt wild'n crazy :cool:
 
Hihi jag kommer till Gotland i sommar får se om jag klämer på din gotlänig eller om jag håller mig till min egen Pilimasare. Men till Gotland skall vi! :bump:
 
Låter bra det, tala om när ni/du kommer bara så kan vi säga hej till varandra.

kramiz
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ingen har väl missat Kalenderhjälpens hästkalender som blev mycket omtalad, populär och nu redovisat en rejäl vinst som går till...
2
Svar
33
· Visningar
3 021
Senast: Spirit
·
T
Hästmänniskan Vänder mig till den allvetande Bukeligan för att få kloka infallsvinklar på ett problem lika gammalt som havet. ;) Ska försöka fatta...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 956
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp