Bukefalos 28 år!

Rixgaloppen

Sv: Rixgaloppen

Bara man hinner med :eek: Dom sålde slut väldigt snabbt när travet hade detta :crazy:
 
Sv: Rixgaloppen

Jag är sugen, men har inte hängt med så mycket de senaste månaderna så jag vet inte var man i så fall ska gå med.
 
Sv: Rixgaloppen

Är det så att andelarna inte börjar säljas förrän i mars? Jag har förstått det som att det är en engångskostnad på 300:- och sedan i slutet av året så säljs den. Så hästen ägs ett halvår ca? Det låter i alla fall som en himla kul grej! (och vilken tur att de har ett nytt hästägarrum på Täby, kommer ju att bli några tusen delägare ;) )
 
Sv: Rixgaloppen

Absolut, försöker nog få flera andelar om det går.Mycket roligare går det väl knappt att få för 300 kr.
 
Sv: Rixgaloppen

Jag läste lite om det igår och hästen ska tydligen vara såld innan nov 2011 tror jag det var.

Funderar på att släpa med min familj om en andel för att på smidigt sätt inrtoducera dem till ägarskapet.... :angel:

Risken finns dock att det ändå bara är jag som blir aktiv! :grin:
 
Sv: Rixgaloppen

Det är inte lätt att välja :crazy: Men det blir kanske enklare när alla tränare har köpt ( eller inte ;) ) Det är väl bara tre som är färdiga, tror jag. Tycker att detta är en utmärkt ide, det kommer att locka till sig mer folk till galopp, har hört mycket travfolk prata om detta, och dom ska vara med, självklart säger dom. Jättekul :bump:
 
Sv: Rixgaloppen

Fick chansen att träcka en av Rixhästarna idag på Täby när den skulle kvala in. Blev riktigt sugen på att vara med på just den hästen. Var intressant att höra jockey'n uttala sig om den efteråt. Skall bli roligt att följa den i sommar!
 
Sv: Rixgaloppen

En ps-fråga...
En andel innebär det en chans till ridmöjligheter med? Eller vad gäller för det? Kan inte vara enkelt för en tränare om alla ägare vill provrida?
:-)
 
Sv: Rixgaloppen

Var ju liksom inte svaret på frågan vad som gäller för de delägare som kanske vill rida...
 

Liknande trådar

Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
672
Senast: Ajda
·
Tävling Jag ska lösa licens för foderponnyn vi har fått hem för några veckor sedan men jag förstår inte riktigt på tdb. Ska nuvarande ägare stå...
Svar
7
· Visningar
752
Dressyr Som en avknoppning av ”förändring i domarkåren” som var en avknoppning av ”Helgstrand Dressage dokumentären” 😎 Hur behöver tränarna...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
9 939
Senast: Fiorano
·
Dressyr Hej! Nu när tävlingarna drar igång tillkommer också arbetet med att vara funktionär. Jag ska vara speaker men det var ett par år sedan...
Svar
16
· Visningar
1 559
Senast: settis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp