Bukefalos 28 år!

Rixgaloppen

Sv: Rixgaloppen

Ja, absolut! :)
De flesta har nog även läst artikeln i Galoppmagasinet nu. Tycker att är jättekul att fler "outsiders" vågar ta chansen och ger sig in galoppen. Det sporrar en annan med. Vi är några till här ju på Buke som har samma mål. Sen får väl tiden utvisa om vi når det vi strävar efter. Hur som helst så har i alla fall jag roligt! Önskar alla som försöker lycka till!
Bowman
 
Sv: Rixgaloppen

Självklart skall jag vara med, om det finns lediga andelar! Blir mycket intressant att följa, hur kul som helst:D
 
Sv: Rixgaloppen

kl

Som lyckligt delägande galoppnovis i två av riksgalopphästarna som ska årsdebutera på Jägersro i morgon ville jag ju gärna se detta live men har lite för långt till banan och lite för ont om tid för att åka dit. Och såg därför fram emot att kunna se Lunchgaloppen live på TV 4 sport, men sändningen slutar 14.00 och riksgalopphästarna startar 14.08 om jag fattat det rätt? Suuuurt :mad:. Hade gärna sett det på TV, kunde de inte haft lite längre sändning i morgon med tanke på att poängen med riksgaloppen var väl att få fler intresserade av galopp? Och det är väl förmodligen fler delägare än jag som inte har möjlighet att åka dit? Jag kan väl titta på datorn antar jag men TV:n har helt klart både större och bättre bild
 
Senast ändrad:
Sv: Rixgaloppen

Kom ut! Jag ska vara värdinna så jag lovar att ta bra hand om dig. Tid får man ta sig..:angel:

Jo ja tid kunde jag nog ta mig men tyvärr har jag ingen som kan lunchfodra i morgon, hästskötaren är bortrest. Och mina hästar blir nog väldigt ledsna om det inte får sin vanliga dagsrutin. Får väl försöka åka någon gång i sommar
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
673
Senast: Ajda
·
Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
9
· Visningar
405
Senast: Keb71
·
Tävling Jag ska lösa licens för foderponnyn vi har fått hem för några veckor sedan men jag förstår inte riktigt på tdb. Ska nuvarande ägare stå...
Svar
7
· Visningar
753
Hoppning Ja, som rubriken lyder. Jag kanske har missat en viktig poäng med detta eftersom jag själv aldrig tävlat i hoppning annat än på...
Svar
11
· Visningar
1 046
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp