Bukefalos 28 år!

Rolig brodyr!

Sv: Rolig brodyr!

Riktigt nöjd själv också! :d Känns som att det är sant men kan ändå vara en kul grej om man nu någon gång skulle råka vinna eller typ träna MSV banor perfekt :angel:
 
Sv: Rolig brodyr!

Det här var väl inte direkt roligt eller fyndigt, men jag såg på en transport idag

"Ponnytrav är kul!":D
 
Sv: Rolig brodyr!

Min vackra pålle är väldigt populär i stallet:grin: Kan ju bero på att han är lite udda, en frieser/ardenner korsning på 800kg. Alla är förtjusta i honom och han gör sitt bästa i att hålla det så, så han kan truga till sig godis överallt!;) I julklapp fick Walther ett täcke av två av tjejerna i stallet. Ljusrosa med texten:



Tjejerna höll på att skratta på sig! Visst rosa är väl inte min favoritfärg men han var rätt söt iaf!
 
Sv: Rolig brodyr!

*KL*

Ägaren till ardenner har på jobbar bilen(:eek:)

Ardennerhästen

-En stor stark:angel:
Älskar fullkomligt dén:laugh:
Ska även på en sån på transporten:D

Nån som vet vad man kan skriva på en valack?:idea:
 
Sv: Rolig brodyr!

Min vackra pålle är väldigt populär i stallet:grin: Kan ju bero på att han är lite udda, en frieser/ardenner korsning på 800kg. Alla är förtjusta i honom och han gör sitt bästa i att hålla det så, så han kan truga till sig godis överallt!;) I julklapp fick Walther ett täcke av två av tjejerna i stallet. Ljusrosa med texten:



Tjejerna höll på att skratta på sig! Visst rosa är väl inte min favoritfärg men han var rätt söt iaf!



Naaw va fint :D:D:D
 
Sv: Rolig brodyr!

:rofl: :bow:
vad gjorde ponnyn för att nästan förtjäna ett sånt schabrak?

Taktade som en jag vet inte vad och slänge sig åt sidan bara ett grässtrå rörde sig i vinden typ.
(förvisso var det mitt fel att jag var lat och inte tog bh på mig!)
Så vi får väl ha ett schabrak: Ponnyjävel med idotmatte"
 
Sv: Rolig brodyr!

Ett hästjävel med idiotmatte skulle jag kunna ha !
Måste man nästan skaffa :o
 
Sv: Rolig brodyr!

På min häst skulle jag vilja ha:
"Bortskämd" :D
 
Sv: Rolig brodyr!

På vår hemsida står det: equus costus muchus- men åtminstånde måste jag inte köpa fyra nya skor när den tappar en...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp