Rosetter :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Rosetter :)

her er et billede af noget af mine rosetter. De nyeste jeg har hænger et andet sted.

full
 
Sv: Rosetter :)

*kl*
Bild på mina rosetter, dock har en hund tuggat sönder min andra första plats rosett, den som betydde mest:mad:
Bild
 
Sv: Rosetter :)

Mina rosetter
Alla rosetter är clear rounder (hoppning och dressyr) förutom dom på sidorna (blå/vita) dom är från uppvisningar på läger.
 
Sv: Rosetter :)

Jag tycker det är dags att lägga upp en ny bild! Det har tyvärr inte blivit så många rosetter (ca 15 kanske?) under höstsäsongen för pållen har varit skadad. Men nu är hon frisk och vi har tagit några till rosetter iaf :D

Dålig bildkvalité :o
Jag har en liten "sten" oxå som vi vann på klubbmästerskapet i dressyr och ganska många (ca 10) stallplaketter som hänger på pållens box.

Mina favvisar:

Gullig ju?
Jag och en kompis hade egna tävlingar och då vann jag den här rosetten!


Den här är oxå söt och lite ovanlig.


Ingen hög nivå, men rosetten är fin!


Har många blågula, men den här är speciell. Första tävlingen efter en riktig svacka och ponnyn var så FANTASTISKT fin! Vi vann LB:n hur lätt som helst :D
Alla favvorosetter är från hopptävlingar. Har några från dressyr oxå i rosettsamlingen.
 
Senast ändrad:
Sv: Rosetter :)

här kommer mina..

17217442.jpg


17217443.jpg


17217444.jpg


Å mina klara favoriter =)
17217445.jpg


detta är mina 37 som jag har uppe. har även några små nerlaggda i en låda så jag har väll runt 45 st dom flesta clear round men även
1 plats: 2 st
2 plats: 0 st
3 plats: 2 st
 
Sv: Rosetter :)

*kl*

oj, va många rosetter alla har.

Själv har man skrapat ihop 21 st, dock har jag aldrig tävlat aktivit då jag inte haft egen häst, har mestadels tävlat klubb, samt någon lokal med ridskolehäst.

1 st 1:a plats i LA:3
9 st 2:a plats 7 st på samma häst, som gjord för 2:a platser. En av dom är från England också i dressyr.
2 st 3:e platser
1 st 4:e plats
6 st clearound. 3st är vit/rosa (är inte det egentligen unghästklass?) då vi inte hade dågra CR rosetter kvar :D
2 st övriga från England

Sen har jag några plaketter, medaljer från KM osv.

Ska knäppa kort så fort jag orkar :p
1:a plats rosetten samt en av dom 3:e plats rosetterna är mina finaste.
 
Senast ändrad:
Sv: Rosetter :)

ska bara kolla om de funkar å sätta in bild för mig:D Iallafall mina 2 finaste rosetter;) 2 förstaplaceringar på 1 dag:)
kurat.jpg
 
Sv: Rosetter :)

Tänkte säga att det där är väl ändå inte förstaplats tills jag såg att du bodde i Finland :D.
 
Sv: Rosetter :)

Tänkte säga att det där är väl ändå inte förstaplats tills jag såg att du bodde i Finland :D.

hehe okej:P finns de ens vit å blå rosetter i sverige?
Har tyärr ingen bild på retsen av mina rosetter..:(
 
Sv: Rosetter :)

haha, min stoora rosettsamling :rofl: skyller på att jag haft skadade hästar & tappat 2 tävlingsår...:p
82900_1198764223.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter När det är tävling på Solna fältrittklubb agerar Leon Rhodin parkeringsvakt. Han vill belöna ryttare som tar väl hand om sina hästar och...
Svar
0
· Visningar
349
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson gjorde i helgen bästa rehabiliteringen när han agerade ponnypappa åt sonen Bill Fredricson som plockade blågula...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: Gunnar
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 069
Senast: Dentaku
·
  • Artikel
Hästnyheter Så många fina och juliga bilder vi fått in till redaktionen när vi skulle utse Hippsons alldeles egna julhäst 2023! Vann gjorde fina...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp