Rosetter :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Rosetter :)

index.php


Min enorma samling xD Alla förutom de två längst till höger är Clerar round rosetter. Mest stolt är jag över den gröna längst till höger. Den fick jag när jag kom (överraskande) femma i Reiningen i april förra året!
 
Sv: Rosetter :)

Shiiiit vad alla har rosetter :eek: :p Har bara 2, 1 5:e plats och 1 clear round (fick egentligen inte clear round men fick en rosett ändå:D )
Har en bronsmedalj i maskeradhoppning oxå :D

Jag kan skylla på att jag inte har någon egen häst eller någon häst att tävla på så det blir klubbtävlingar på ridskolehästarna :crazy:

det skyller jag också på;] kan lägga till att på min klubb delas det oftast inte ut några rosetter. Har 9st(inräknat dom två jag slarvade bort för nåt år sedan)
bild.jpg

lite annorlunda med älgar på;) ska tävla klubbis idag så vi får väl se om det blir nån fler:angel:
 
Sv: Rosetter :)

Mina.
Har inte så många, 27 st tror jag... :o

pic.php
[/URL][/IMG] (klickbar bild)
Har 4 st plaketter oxå, men dom sitter på pållens box.
Dom bästa är den första vinröda/vita, dom blågula och den sista gröna, de rundorna kändes så perfekta :love:
 
Sv: Rosetter :)

Snirren010.jpg

Snirren009.jpg

Snirren008.jpg


Min samling, har en bunt nere i stallet också som jag har glömt att ta hem :angel:

Wow alltså, vågar inte visa min sköra samling nu :p
Häftigt. Utan rosetter vore det som inte samma sak att bli placerad kan jag ibland tänka...
 
Sv: Rosetter :)

Jag har hela TVÅ stycken! :D Jag är faktiskt jättestolt, tog dom idag, min första tävling! :D ;)
index.php
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter När det är tävling på Solna fältrittklubb agerar Leon Rhodin parkeringsvakt. Han vill belöna ryttare som tar väl hand om sina hästar och...
Svar
0
· Visningar
353
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson gjorde i helgen bästa rehabiliteringen när han agerade ponnypappa åt sonen Bill Fredricson som plockade blågula...
Svar
0
· Visningar
294
Senast: Gunnar
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 211
Senast: Dentaku
·
  • Artikel
Hästnyheter Så många fina och juliga bilder vi fått in till redaktionen när vi skulle utse Hippsons alldeles egna julhäst 2023! Vann gjorde fina...
Svar
0
· Visningar
208
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp