Bukefalos 28 år!

Rosetter :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Rosetter :)

hur mycket tävlar du egentligen rumpnissen??? Vad heter din-/a häst-/ar??
 
Sv: Rosetter :)

här är min "mega"samling av plaketter :angel:

7026480.jpg
 
Sv: Rosetter :)

Shiiiit vad alla har rosetter :eek: :p Har bara 2, 1 5:e plats och 1 clear round (fick egentligen inte clear round men fick en rosett ändå:D )
Har en bronsmedalj i maskeradhoppning oxå :D

Jag kan skylla på att jag inte har någon egen häst eller någon häst att tävla på så det blir klubbtävlingar på ridskolehästarna :crazy:
 
Sv: Rosetter :)

*KL*

Kommer samtidig bidra med att visa hur man verkligen kan försöra sitt rum med att organisera rosetter på ett fult sätt ;)

Så här såg mitt rum ut för ett par år sedan :o :angel: :

PICT0393.jpg

Är väl ca 100 rosetter här

Nu ser det mer ut såhär :) Rosetterna numera i låda, förutom en som nydligen blev vunnen vid tillfället. Ett litet tag senare satte jag dock upp PRISrosetterna igen för min egna häst. Det totala antalet rosetter var väl runt 140 tror jag, blir faktiskt bara fult att ha på väggen, ialla fall i ett sånt rum som jag hade. :crazy:

PICT1058liten.jpg
¨

Så min smak numera är faktiskt att inte ha för mycket rosetter på väggarna ;)
 
Sv: Rosetter :)

th_bugggrrbsst.jpg


kanske inte den finaste, men ändå den som jag kommer ihåg mest!
tävlade mot hästar på 170 med en D-ponny och vann!:love: fast nu är han såld. :/
har ingen bild på alla eftersom resten ligger i en kartong.:D
 
Sv: Rosetter :)

Var det i dressyr då antar jag? :crazy:
Det har vi också lyckats med nämligen. Ser skitkul ut på prisdelningen med en C- ponny inne bland stora halvblod.
 
Sv: Rosetter :)

nja, bara 3st är från hundar, de andra är faktiskt KATT rosetter ;) Vår förra kisse har faktiskt blivit utnämnd till Miss Sundsvall! (hon va en blandras ;) )

Djamillah : Jag har tävlat sisådär 7-8år å "bara" knåpat ihop 20st "placeringar" och 14Clear round, på 5st egna och några ridskolehästar... ;)
 
Sv: Rosetter :)

Haha, okej... misseutställningar.. Det tänkte jag inte ens på :)
Jättefina är rosetterna iaf! :d
 
Sv: Rosetter :)

Detta är mina två:o rosetter....
Har endast tävlat 1 säsong på unghästen.
Den vita är från Freyfaxis lagtävling 10e palc
Den gula är från sthlms mästerskapen i FS1 (dressyr för islandshästar typ)


4901049.jpg


Men vi satsar på fler denna säsong!!

jag har också bara två, tihi :rofl:
 
Sv: Rosetter :)

Tack :)

Har du kollat i Silvis katalog? där finns görsnygga stora "mega" rosetter :love:
 
Sv: Rosetter :)

jag ställer mig till skalan med två.
dom är dock undan stoppade i pärm.
Inget jag är så stolt över två clearround på 60 cm :D
 
Sv: Rosetter :)

Jag har inte alls många, har inte tävlat mycket alls :p

Rosetterna (8 st crhoppningar/debutantdressyrer), två vinster i maskeradhoppningen i stallet(stil resp. hela tävlingen), en från ett ridläger och en från en lokalhoppning när jag kom nia.

7304923.jpg


Plaketter:
http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_17/07300000-07309999/640x480/7304926.jpg?0
http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_17/07300000-07309999/640x480/7304927.jpg?0

Guld från ponnycupen, ett hopp, ett dressyr och ett guld för att vi vann hela cupen förra året:
7304924.jpg
 
Sv: Rosetter :)

7322773.jpg


7322772.jpg


De jag hittade :confused: Ligger en del hemma hos mamma och så har pappa några av de finaste i sin bokhylla hemma hos han (snacka om stolt "hästpappa") :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter När det är tävling på Solna fältrittklubb agerar Leon Rhodin parkeringsvakt. Han vill belöna ryttare som tar väl hand om sina hästar och...
Svar
0
· Visningar
356
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson gjorde i helgen bästa rehabiliteringen när han agerade ponnypappa åt sonen Bill Fredricson som plockade blågula...
Svar
0
· Visningar
297
Senast: Gunnar
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 454
Senast: Dentaku
·
  • Artikel
Hästnyheter Så många fina och juliga bilder vi fått in till redaktionen när vi skulle utse Hippsons alldeles egna julhäst 2023! Vann gjorde fina...
Svar
0
· Visningar
212
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp