Rosetter :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Rosetter :)

Någon som kan förklara hur man lägger in bilder? Jag har laddat upp på photobucket...... hur gör jag sen?:confused:

//frida (kan nästan ingen data:D )
 
Sv: Rosetter :)

haha, jag är PRECIS likadan ^^ går alltid och pillar på dom om dom hänger snett :p
 
Sv: Rosetter :)

Själv har man ju mest clear round , har bara tävlat ungponny,
som tur är så räknas man ju i ålder med dom gamla hästarna på klubben så jag kamma hem en GUL&BLÅ i klubbmästerskapet ! (kom även 2:a i dressyren :D)
Men nu har jag ju en vuxen häst som kommer sno ALLA blå-gula i forsättningen :D haha!
Så akta er :D:D
 
Sv: Rosetter :)

Har inte lyckats få med alla rosetterna på en bild då de hänger över 3 av rummets 4 väggar, men jag har ialf 326st rosetter på mitt rum + många hos ägarna till en del av ponnyerna jag tävlat.
I runda svängar hamnar jag nånstans runt 400 rosetter :o :D
 
Sv: Rosetter :)

här e några av mina:

%7B59517B65-DC9E-4AAD-B908-AF9581A88DBA%7D.jpg

%7B8F6385B8-FD19-43FE-8066-AA7B21056D7E%7D.jpg

%7BD1492E19-87B7-47CB-88CC-8E70696EA4B6%7D.jpg
 
Sv: Rosetter :)

*knapplån*


Är det någon annan än jag som blir galen om rosetterna hänger snett? :eek:

jag blir tokig! det är sååå störande ;) är man bara 165 cm lång och rosetterna hänger 2 meter upp så måste jag dessutom stå på min datastol som snurrar, och det är inte riskfritt, heller :rofl:
 
Sv: Rosetter :)

jag blir tokig! det är sååå störande ;) är man bara 165 cm lång och rosetterna hänger 2 meter upp så måste jag dessutom stå på min datastol som snurrar, och det är inte riskfritt, heller :rofl:
Haha, kan se hur den åker iväg och du drar med dig alla rosetter och får börja om igen :rofl:
 
Sv: Rosetter :)

Haha, kan se hur den åker iväg och du drar med dig alla rosetter och får börja om igen :rofl:

haha, med min vanliga tur, JA! :bump: det hände när jag skulle rätta till mina torkade rosor (har en liten söt bukett på ena sidan av gardinstången) - stolen åkte iväg - jag tog tag i gardinstången för att inte ramla - gardinstågen ramlade av + alla rosor och jag hamnade väl i en hög på golvet.. och torkade rosor är inte så hållbara, så det var mest kraschade blad och avbrutna pinnarkvar, HAHA! :o det är så typiskt mig!

men nu var ju detta en rosett-tråd, men nu kanske ni har fått dagens lilla skämt :) kräääm!
 
Sv: Rosetter :)

Hur många rosetter har ni egentligen???:bow:
Jag har 2 st. En jag tog på en B-ponny för 3 år sedan (har växt extremt mycket sedan dess om ni undrar ;) ) och en jag fångade på globen.:)
 
Sv: Rosetter :)

Har inte så många rosetter. De jag har är clear rounder, alla utom en. har väl kanske 10st, men hoppas på fler när jag ska ta mitt gröna kort :bump:
Här är en bild på den finaste jag har.
Är finast, för att det är den första och enda jag har tagit med min häst. Också den enda som inte är en clear round rosett.

Bajazzo med rosett
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter När det är tävling på Solna fältrittklubb agerar Leon Rhodin parkeringsvakt. Han vill belöna ryttare som tar väl hand om sina hästar och...
Svar
0
· Visningar
355
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson gjorde i helgen bästa rehabiliteringen när han agerade ponnypappa åt sonen Bill Fredricson som plockade blågula...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: Gunnar
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 241
Senast: Dentaku
·
  • Artikel
Hästnyheter Så många fina och juliga bilder vi fått in till redaktionen när vi skulle utse Hippsons alldeles egna julhäst 2023! Vann gjorde fina...
Svar
0
· Visningar
210
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp