Bukefalos 28 år!

Rosetter :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Rosetter :)

Var det i dressyr då antar jag? :crazy:
Det har vi också lyckats med nämligen. Ser skitkul ut på prisdelningen med en C- ponny inne bland stora halvblod.


nej, det var hoppning.:p :)
Haha, jag det gör det! ;D
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Rosetter :)

Snirren010.jpg

Snirren009.jpg

angel:

Du måste vara stamis på GLOBEN haha

Shit vad mkt...

fin fint med alla... Grattis
 
Sv: Rosetter :)

Oj.. funkar det med avstånd och så i kombinationer? :crazy:

det var typ duell hoppning, så höjde vi efter varje omgång, så alla ponnysar åkte ut så var vi kvar själv med alla storhästar. :idea:
tänkte ge mig, men pållen klarade det och tyckte det var kul.
mest jag som inte gillade höjderna. :angel:
 
Sv: Rosetter :)

Globen banden får man om man vinner MSV med ponny.
Det är sen Globen kval för att få rida om Prinsens pris i Globen. Hon har ju inte varit där flera gånger på samma år! ;)
 
Sv: Rosetter :)

Min ponny har lyckats få hela tre rosetter!! alla clear round, men matte är lika glad iaf!!! men snart börjar det på riktigt så då ska vi få lite "riktiga" rosetter!!!! :banana:
 
Sv: Rosetter :)

*kl*

Håll i er nu, för här kommer min... *host* enorma samling (Har faktiskt tryckt ihop dom lite :angel: ;) )

Den finaste är den största första-pris-rosetten :D
Fast egentligen så är en av dom vita mest "värdefull", för det är vår enda placering hittils i nationell klass.
cnas004.jpg


IMG_0038.jpg


Haha, från Klubbmästerskapen; två guld och ett silver.
cnas006.jpg


Lite pokaler, den största som borde stå där har jag inte fått ännu... Vandringspokalen från KM:et, jag vann den i oktober och jag har inte fått den ännu! :mad: Tror inte jag kommer få den... :smirk:
IMG_0101.jpg


IMG_0102.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Rosetter :)

jag har åxå rosetter från finland :D

Var på NM i Finland förra året, fälttävlan.
Ett guld och ett brons (blåvit + vit) och en fjärdeplats i klassen (röd).
Den blå/vit/gröna är från JEM på Irland :D
Lurv026.jpg

Haha.. yee.. :banana: :banana:
 
Sv: Rosetter :)

Gud vad alla har rosetter :) Jag har bara 5 st :)
En gul-blå, en blå, två gula, och en röd.
Önskar att jag också varit tävlingsmänniska i mina dagar!
Nu blev man ju helt taggad att fara ut och tävla när man såg era ;)
 
Sv: Rosetter :)

*lånar knapp*

Under mina mest framgånsrika tävlingar så tävlade jag min kompis ponny. Tror att vi skrapade ihop runt 10-20 rosetter. Dom har dock min kompis, men den rosett som betyder mest för mig är den här:

Jag var 9 år och red en ridskoleponny som hette Skorpan runt i en 30 cm clearround och fick den här. Min allra första rosett. Kan ju tilläggas att jag saktade av till skritt i kurvorna för att det inte skulle gå så snabbt.

rosett.jpg

hihi vad gulligt :love:
 
Sv: Rosetter :)

ingen som har lite färgrannare rosetter? vore kul med en skrik rosa eller en lime grönXD eller någon annan lite "ovanligare" rosett färg:D
 
Sv: Rosetter :)

Shit vad många och fina rosetter alla har!
Har två st från ridskolehäst en blå-vit och en grön som jag är väldigt nöjda med.. Eftersom jag inte är ngn jättestor tävlingsmänniska :angel:
 
Sv: Rosetter :)

ingen som har lite färgrannare rosetter? vore kul med en skrik rosa eller en lime grönXD eller någon annan lite "ovanligare" rosett färg:D

På en lokal tävling jag var på förra året fick man skitcoola clear round rosetter, de var svarta och turkosa med en glittrig pegasus i mitten :rofl:

men tror ni inte pållen brunstar den dan och är riktigt tjurig, får 1 vägran och ingen fin rosett :( :crazy: Är fortfarande lite sur för det ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter När det är tävling på Solna fältrittklubb agerar Leon Rhodin parkeringsvakt. Han vill belöna ryttare som tar väl hand om sina hästar och...
Svar
0
· Visningar
359
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson gjorde i helgen bästa rehabiliteringen när han agerade ponnypappa åt sonen Bill Fredricson som plockade blågula...
Svar
0
· Visningar
298
Senast: Gunnar
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 520
Senast: Dentaku
·
  • Artikel
Hästnyheter Så många fina och juliga bilder vi fått in till redaktionen när vi skulle utse Hippsons alldeles egna julhäst 2023! Vann gjorde fina...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp