Bukefalos 28 år!

Så ändras det färger igen?

Sv: Så ändras det färger igen?

nej, inte mörkare grön!
jag gillar bukegrönt, en mörkare grön skulle ta allting tillbaka till spyskogsgrön som bara är murrig och tråkig. det SKÄR sig mot det röda och blir alldeles för skarpt.

man kan inte bara blanda starka färger, det behövs något mildare för att mjuka upp det för ögonen, och då funkar bukegrönt utmärkt! :bow:
 
Sv: Så ändras det färger igen?

och precis när jag tyckte på skicka blev det stark, otäck grön som skär sig mot det röda.. :crazy:

snälla gunnar, ta tillbaka till bukegrönt så blir det helt perfekt! :bow:
 
Sv: Så ändras det färger igen?

*kl*

Neee... nu blev det inte bra. Får ont i ögonen nu ju... ;)

:)
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Ja, ta bort det gröna vettja! Det som var innan det gröna var harmoniskt och juligt :love:
 
Sv: Så ändras det färger igen?

nej nej nej det är så fint så fint nu med de här julfärgerna! gunnar: behåll! it's a keeper ;)
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Jaaaaaaa, och lite snöflingor som bryter det heltäckande gröna!
Går det göra kantlinjer runt boxarna som är litet tjockare.

*här kommer det krav*:angel:
 
Senast ändrad:
Sv: Så ändras det färger igen?

Nej, bort! :devil: Mina ögon gör ont!
Det röda på Bukegrönt var helt klart bäst. Pleeease? :D
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Helt okej, något mörk men ska du inte byta till samma grön på den gröna runt menyn som resten av forumet, ser ju knas ut! :p
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Men precis. Det kan bli dyrt med stämningarna efter att en massa medlemmars syn försämrats radikalt! :p
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag loggade ut från fb och behövde logga in igen. En avisering skickades där det stod att någon i Ljungskile nyligen försökte logga in...
Svar
4
· Visningar
522
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Jag har svart hår med inslag av naturliga gråa slingor. Testa de att tona håret i knallrosa så det gråa färgades rosa och det blev OK...
2
Svar
23
· Visningar
1 093
Senast: Wingates
·
Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
767
Senast: Caoimhe
·
Kläder & Bli fin Jag funderar på att färga en klänning röd (från blå). Problemet är att jag bor i lägenhet och känner mig inte helt pigg på att köra den...
Svar
11
· Visningar
761

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp