Saker som stör mig orimligt mycket 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på ett "ragg" som jag inte haft kontakt med på ett tag och så får jag ett sms igår med ordet "komma?"... Och jag svarar "nice try..."
 
Jag stör mig helt extremt mycket på paret som satt bakom oss på en restaurang och som skulle klaga på allt. Det var extremt genomskinligt att de bara inte ville betala och de visste egentligen inte vad de klagade på. "Purjolöken ska vara rå!" Servitrisen berättar att den är rå. "Jag menar att den ska vara brynt! Det står inte att den inte är det, det måste ni ändra!" "Det här är ingen toast skagen. En toast skagen ska ENDAST innehålla räkor och majonnäs! Den här var äcklig!". Servitrisen försöket säga att det är en smaksak, och det är så de gör sin toast skagen. "Det är ingen smaksak!!!!! Så får man inte göra!" gastandes på högsta volym. Suck!
 
Jag stör mig helt extremt mycket på paret som satt bakom oss på en restaurang och som skulle klaga på allt. Det var extremt genomskinligt att de bara inte ville betala och de visste egentligen inte vad de klagade på. "Purjolöken ska vara rå!" Servitrisen berättar att den är rå. "Jag menar att den ska vara brynt! Det står inte att den inte är det, det måste ni ändra!" "Det här är ingen toast skagen. En toast skagen ska ENDAST innehålla räkor och majonnäs! Den här var äcklig!". Servitrisen försöket säga att det är en smaksak, och det är så de gör sin toast skagen. "Det är ingen smaksak!!!!! Så får man inte göra!" gastandes på högsta volym. Suck!
Oj jösses! Man kan få huvudvärk för mindre!
 
Jag har för mig man inte får starta en ny förrän den gamla är stängd. Råkat ur för det en annan gång, när jag startade ny tråd, när den gamla fortfarande var öppen. :p
Har aldrig hänt mig. Man kan anmäla sista inlägget så att moddarna blir uppmärksammade på att den är full.
 
Att jag blir småförkyld hela tiden!
Den här vintern har varit extrem, får ont i halsen och hostar i några dagar och sen är det bra i typ två veckor innan det kommer tillbaka igen :rage:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp