Saker som stör mig orimligt mycket 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helt plötsligt tycker Facebook att jag ska få notis varje gång min mamma lägger ut en bild O_o Varför i hela friden börjar dom göra så :arghh: blir galen!
 
Att jag satt i en timmes kö på nätet för att köpa konsertbiljetter och när jag väl kom fram till bokningen behövs Flash för att kunna boka. Jag har inte Flash i mobilen så jag mister min plats i kön och biljetterna säljs slut innan jag fick igång datorn. Det skulle ju vara min 30års present :arghh:

Sen att biljetterna redan säljs för det dubbla, eller tredubbla på andrahandsmarknaden gör det hela ännu surare :rage:
Hatar att inte biljetter är personliga i det här :turd: landet.
 
Jag stör mig så in i h-vete att jag nästan svimmar på grannen som spelar så högt att jag det känns i hela kroppen. DÅLIG musik!!! Och han lyssnar inte när man ber honom sänka!
 
Självklart förstår jag att det är kondens men jag tycker ändå inte att det ser attraktivt ut med blöta flaskor och tycker att det är lika menlöst som deras julreklam där pojken drog runt på en kärra is mitt i vintern
 
Att det överallt poppar upp att man kan se och höra en minut av mellolåtarna i förhand, och dessutom rösta på sin favorit utefter det!
Jag vill INTE tjuvlyssna eller veta vilka som är favoriter redan nu ju.... :arghh:
 
Jag stör mig på personer som sitter på bussen, tåget eller båten och pratar i mobiltelefon. Det är en sak att ringa viktiga samtal, men nu tänker jag framför allt på dem som har något uppslitande gräl med föräldrarna, syskonen eller partnen och lämnar ut hela sitt privatliv till alla andra som sitter i samma utrymme. Vem har lust att höra på deras privata gräl?
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp