Salmonella?

silverblom

Trådstartare
Fler som har haft katter med salmonella? Verkar vara många som har det nu enligt nyheterna och vetrinärerna?

Min katt blev dålig en kväll, hög feber med 41 grader och orkeslös, Ringde vet och de tyckte jag kunde avvakta till dagen därpå och åka in om han fortfarande var dålig. Åkt in och Stackarn fick stanna hos vetrinären hela dagen och få dropp och febernedsättande pga uttorkning. Har ätit smärtstillande och febernedsättande ett par dagar nu. vet trodde salmonella men tog inget prov.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
716
Katthälsa Nu behöver jag alla tassar, tummar och tår för lille Skrutt. Vi åkte in akut i morse med vad jag trodde var en förstoppning. Han har...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
17 707
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
1 911
Senast: Mkb
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 166
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Resultat på HD-röntgen
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp