Bukefalos 28 år!

Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Jamen :bump::bump: den ser ju precis ut som Puppy! Travarkorsningen som jag fick äran att rida på min stora födelsedag ;)
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Åhhh, en fälttävlans bebis, jag som har ett sto med fälttävlans bebis i magen ! Låter som en perfekt matchning !
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

*kl*

Fälttävlansfinalerna 2010
(2010-02-10 13:53:44) Den 11-12 september kommer årets finaler i fälttävlan att gå på Flyinge

FÄLTTÄVLANSFINALERNA ÅTER PÅ FLYINGE
I år satsar Swede Horse på att i egen regi genomföra fälttävlansfinalerna. Dressyr och hoppning kommer att gå på Flyinges stora gräsbana, Breedersbanan, och terrängen ska ridas på Ted och Pernilla Velanders bana utanför Revinge, ca 5 km från Flyinge.
Terrängbanan kommer att byggas ut för att uppnå enstjärnig nivå. Även en öppen enstjärnig klass kommer att arrangeras i samband med finalerna för 4-till 6-åriga hästar.
För mer information om terrängbanan se www.flyingehus.com


Stimulansåtgärd för fälttävlan.
(2010-02-10 15:42:11) Lägre avgift för deltagarbevis till fälttävlan.

Swede Horse styrelse har beslutat att sänka priset till 600 kr för deltagarbevis i fälttävlan, detta för att stimulera intresset för fälttävlan som tyvärr har sjunkit flera år i rad.
Vi har i Sverige fött upp många fälttävlanshästar med internationella meriter, som nästan alla börjat sin karriär med framgångar i Breeders Trophy.

:):):)
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Nja, är det det? Se min andra tråd...

Det var du som tjatade om finaler på Flyinge och nu har du fått det ! Nåja jag försöker egentligen bara rädda sandlådan från att hamna på sidan två :angel:

Inget nytt på torpet från någon ?? Jag ser framemot Markus Fuchs träningen tisdag och onsdag iallafall :)

OM det nu blir något.... idag red jag iallafall Pärlan ute i snön i paddocken då ALLA våra tre ridhus är stängda, fast det var sol och fint väder men blåsigt och svinkallt OCH en massa människor som stod och skottade av taket på stora ridhuset så att vi kan köra GP-ponnyn på måndag kväll istället för idag!

Men som den coola lysande blivande ft-häst som Pärlan är så var det inget han tog någon större notis om, Hille däremot var livrädd tom för de upplogade kanterna på ridbanan :confused:

Skall jag då ta Pärlans tecken på lugn som bra , eller skall jag vara orolig :eek:
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Jag hade varit orolig, med tanke på att min tilltänkta blivande fälttävlanshäst fick hysteriskt slänga sig undan pga att pappa skottat taket och snövallen hade täckt hästens stig i hagen :eek:

Eller inte. Det är nog snarare jag som borde vara orolig, Pärlan höll säkert bara ett förklätt lugn :cool:
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Äh, ni kan vara lugna båda två. Cinna bryr sig inte om något så banalt som snöhögar. Hon är så egotrippad att det enda som spelar roll är hon själv. Allt annat är världsliga saker :p
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Den psykologiska krigsföringen har REDAN startat
Hur månne detta sluta :cool:
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Är det bara jag som tänker hålla liv i denna tråden nuförtiden, eller :eek:

Här kommer några bilder iallafall från gårdagens dressyrdebut på min 6 årige sandlåde-medlem. Första gången inne på en tävlingsbana och han skötte sig iallfall så det bådar gott inför säsongen :)

30603085.jpg


30603094.jpg


30603088.jpg
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Träna på ni så fortsätter jag att tävla :angel: På onsdag är det dax för hopptävling 1meter + 110
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Vi tävlar också på, två hopptävlingar och den obligatoriska dressyrtävlingen avklarad so far i år. Men 9-årige ex-köttbullen har flyttat över till Tävlingstråden. ;) Fast vi kan nog vara med här också... I helgen som kommer ska vi iaf busa runt inomhus, AH kommer upp & har kurs. :bump: Och även JAG ska hoppa...hoho.
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Näemen se där ja....en ngt mer slimmad Pärla...tur att HAN iaf har bantat!:angel::angel::devil:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp