Bukefalos 28 år!

Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Apropå grå häst så såg jag den skutta omkring i Gävle på deras nationella meeting i helgen .
Såg ut som hoppningen utvecklats mkt :)

Bildbevis
NorrviddenHorsefestival002.jpg

NorrviddenHorsefestival003.jpg
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Meeeen !!! var du där! och gav dig inte till känna :( fy på dig! Haha ;)

Vilken fin bild, nu blir Nova glad (och kanske Brun ryttarinna också)

Han var verkligen jättefin på framridningen båda dagarna, och i 1.25 på söndagen tyckte vi att han var fin på banan också, inget av dom nedslagen var "omotiverade"
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Det vänder fort i hästvärlden, vi har just fått veta att Q har en hovbensfraktur. Fy fan vad livet suger ibland.

Usch och fy :(



Min gammelman är officiellt slut som tävlingshäst efter många vändor (först hundbettet förra våren som resulterade i 12 veckors boxvila och sedan sjukhage, sedan kronledsinflammationerna som tog en evighet att spruta bort och nu en ligamenskada som inte blir 100%). Kan förhoppningsvis ridas igång efter sommaren och bli trevlig ridhäst för någon som inte vill hoppa och tävla (kommer att ha rörelsestörning på böjt spår i vä varv). Blir antagligen triangelmärkning efter sommarbetet.

Får vara glad för de fyra åren jag fick med honom i terrängen.
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

ÅÅÅÅH, så FIIIIN!!!! Ser lovand ut, stort lycka till inför säsongen!!! ( BÅDE grå och brun avses):bow:
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Jag hade fullt upp med kompisen som red fram samtidigt o sen skulle jag själv rida... så tiden räckte inte till riktigt just då o sen hade ni nog åkt för jag såg er inte.

Vill ni ha bilderna i original så maila mig.. sabina_8@hotmail.com
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Mycket fina bilder på den lille grå.
FT-ryttare: Där har du din karriär i ett nötskal.

:)
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

*kl*

Fin han ser ut, den "lille" Grå. Ser att han har fått samma ponnybett som vi använder på Q.
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Jag har haft det bettet i hoppningen av o till men i låga klasser blir det för starkt. Brun ryttarinna är ju dock snällare än jag för hon plockar bort både snokrem o martingal när han går med det!:D
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

*kl*

Fin han ser ut, den "lille" Grå. Ser att han har fått samma ponnybett som vi använder på Q.

Ja han har fått ärva "vite missilens" terrängbett så det är verkligen ett ponnybett :D

Vi tänkte att han kanske skulle kunna ärva lite av hans hoppegenskaper på så sätt...
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Ja han har fått ärva "vite missilens" terrängbett så det är verkligen ett ponnybett :D

Vi tänkte att han kanske skulle kunna ärva lite av hans hoppegenskaper på så sätt...

Aha! Funkar det så? Då förstår jag varför Brunt Sto har fått gå med Grås dressyrsadel hela vintern....:devil:
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Sandlådetråden på sidan 2 :eek::eek:

Ja min totto talar om att han nu tänker hoppa UR sandlådan då han tycker den är för mesar...

30887488.jpg




Han anser nämligen själv efter helgens att han är världsbäst och fullärd men hmm han får nog stanna kvar i sandlådan ett tag till har matte bestämt :D
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Ja, o efter din reaktion i helgen så är det nog bäst att du stannar här med....:devil:

/Nova, fios absolut bästaste vän
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Jag är bara inte så hetlevrad som du.... Sen förespråkar jag inte våld mot mina djur heller :angel:
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Nej du är seg!:devil: Jag är inte heller våldsam mot dina djur...jag bara hotar dom till livet!:angel::D
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

rycker sista knappen för att påpeka att det är skamligt att sandlådetråden ligger längst ner på sidan 2!!!
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Jag har aldrig läst denna tråden (vad jag minns), vad går den eg ut på? :o 82 sidor är ju inget man läser i en handvändning, sammanfattning tack :p
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV
  • Magsjuk hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp