Sara Algotsson-Ostholt ivrig att gå in i mästerskapet

Som fjärde och sista ryttare i laget rider Sara Algotsson-Ostholt dressyr i eftermiddag. Hon har fått vänta länge på att gå in i tävlingen och är rejält taggad. Så taggad att hon får lägga band på sig själv de här sista dagarna.
– Jag vill bara träna och träna men jag försöker låta bli för jag vet att hon blir uttråkad om jag rider för mycket, säger Sara Algotsson till SVT Sport. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer:
https://www.svt.se/sport/ridsport/sara-algotsson-ostholt-ivrig-att-ga-in-i-masterskapet
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Klockan 13:00 idag presenteras de ryttare som ska representera Sverige under VM i Tryon i september. En av dom som hoppas på en...
Svar
0
· Visningar
267
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Som fjärde ryttare i det svenska EM-laget avslutade Sara med fenomenala 34,2 straffpoäng och red in på en individuell femteplats. – Det...
Svar
0
· Visningar
402
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter En knapp månad efter bronset på EM i Strzegom säljer Sara Algotsson Ostholt hästen Reality. – Det har varit ett väldigt, väldigt...
Svar
12
· Visningar
1 135
Senast: Ninnurur
·
  • Artikel
Hästnyheter Det tog tid innan hon fick gå ut på terrängbanan. När Sara Algotsson Ostholt gjorde det stod hon för en strålande ritt – och har nu...
Svar
0
· Visningar
425
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Svensk politik nr 3
  • Mindre kombi?
  • Bärstol

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp