Bukefalos 28 år!

SD nu 3:e störrsta parti

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så då anser du att det är helt ok att stänga badhus för män? Eller att man har en timme lunch för kvinnor och en för män?

Män skall inte behöva vistas i samma rum som kvinnor?

Jaja märkligt......

Om det krävs stängning för än under vissa perioder t.ex. för att kvinnor ska komma och lära sig den livsräddande kunskapen att simma så ja, då är det helt okej att stänga för män under den tiden.
 
Men det är ju det som INTE görs.
Infödingar, som du skriver ,som far illa får inte samma hjälp- och det tycker jag faktiskt är ett stort problem- tyvärr så finns det undertoner här på buke av flera att då är man rasist och du ex insinuerar ju direkt - så andra som läser ska förstå det som- att jag inte vill hjälpa eller ta emot flyktingar.

Och jag tycker att vi ska bli bättre på båda, inte bara på ett av områdena.
 
Så vill jag också ha det.
Men man kan inte kräva att andra skall hoppa 50 år framåt i tiden på ett ögonblick.
Utan det måste man uppnå med utbildning.
Och utbildning förutsätter att man får människorna till skolsalen.
Och just där kan man behöva kompromissa för att föra handlingen framåt.

Där är jag benägen att hålla med dig. Utbildning och information är a och O men när man inte vill det då är det problem och det kan man tyvärr se tex i England
 
Så du vill att vi ska separera män och kvinnor, men bara ibland? Bara när det passar dig?

Jag vill inte heller backa bakåt i tiden och det behöver jag inte heller, men vi kan inte kräva att människor som kommer hit ska kasta av sig alla sina seder och traditioner och hoppa in i en helt främmande och kanske även skrämmande värld över en natt. Ibland får man mötas halvvägs.

Jag anser inte att byta om i olika rum är samma sak som att man genom religion inte kan vistas i samma rum.

För mig är det milsvid skillnad..
 
Hur man tar sig mellan länder i EU utan papper? Som i USA, det finns ingen gränskontroll mellan staterna.
 
Hoppsan! SD får 10,5% i prognoserna. Viktigt att säga att det bara är prognoser. Men det är en tydlig markering i vilken riktning partiet går. Just nu tredje största parti. Precis det som kategoriskt har förnekats i denna tråd...
 
Hoppsan! SD får 10,5% i prognoserna. Viktigt att säga att det bara är prognoser. Men det är en tydlig markering i vilken riktning partiet går. Just nu tredje största parti. Precis det som kategoriskt har förnekats i denna tråd...

Har du lite halvkäs läsförmåga, de flesta har gissat 10-13% i tråden.

Hemskt är det, men inte överraskande.
 
[
Helt jävla fruktansvärt! Hur är det möjligt? Vad är det för fel på folk?
Vill folk verkligen ha rasistiska kvinnofientliga homofober att styra detta land? HJÄLP!
Gillar du inte folkets val, så välj då ett annat folk.

Sd kommer nog att hamna på ca 12 %

Och en rödgrön röra vid makten.

Jag gjorde vad jag kunde, tråkigt nog var vi för få ....;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 222
Senast: Smoothi
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 308
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 393
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 192

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp