Bukefalos 28 år!

Secret EasterBunny - 2017

om man vill vara med; måste gåvan innehålla en sak/flera saker som täcker ALLA ledtrådar, eller räcker det om man fyller några?
Man behöver väl inte följa någon ledtråd alls? Bara man inte skickar allergiframkallande saker till en allergiker.
 
om man vill vara med; måste gåvan innehålla en sak/flera saker som täcker ALLA ledtrådar, eller räcker det om man fyller några?

Jag brukar försöka få in alla men ibland blir det bara symboliskt att en viss ledtråd är med :) en del har varit lite trixiga att klura ut någon lämplig gåva till :D
 
om man vill vara med; måste gåvan innehålla en sak/flera saker som täcker ALLA ledtrådar, eller räcker det om man fyller några?
Nej det behöver inte täcka alla ledtrådar, ibland kanske man hittar något som passar perfekt men sin inte har med ledtrådarna alls att göra, ibland hittar man en sak som passar till ledtrådarna osv. Jag brukar försöka göra som @athena_arabians och försöker åtminstone symbolisera de flesta av ledtrådarna på något sätt.
Men precis som @Luff skriver så är det viktigaste att ta hänsyn till eventuella allergier.
 
om man vill vara med; måste gåvan innehålla en sak/flera saker som täcker ALLA ledtrådar, eller räcker det om man fyller några?

Ledtrådarna är tänkta som ett hjälpmedel för givaren att hitta lämpliga gåvor till sitt offer. I många fall kan man genom gammalt hederligt snokande hitta andra roliga uppgifter om sitt offer, tex genom inlägg här på buke, Facebook, instagram, blogg eller annat man kan få tag på - om man känner sig extra inspirerad och full i fan.

Men som sagt, ledtrådarna ska vara en hjälp till passande gåva - ingen "önskelista". :)
 
Anmälda:
1. Big Bunny - Nixehen
2. cili
3. Snurrfian
4. bitta
5. Monifa
6. GardenAngel
7. cewe
8. Luff
9. lil-sis
10. Mumfie
 
Fast egentligen spelar det ju inte så stor roll bara vi kommer över tio som nu. En får ju bara en present och skickar en.
Jag funderar vilt redan. Knasig eller påskig. Ätbar eller second hand. Åh det är så kul. Jag vill ha ett offer så jag kan bukestalka lite.
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 475
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 570
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 784
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 658

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp