Secret EasterBunny - 2017

Nixehen

Trådstartare
Nej men vad säger ni? Nu är det väl ändå dags att dra igång anmälan för årets version av Secret Easterbunny? :D

Jag drar reglerna i vanlig ordning för att såväl gamla som nya deltagare ska veta vad som gäller:

1. Anmälan sker via PM till Big Bunny - Nixehen och ska innehålla följande:
  • Namn
  • Adress
  • E-mailadress
  • Mobilnummer
  • Fem ledtrådar om dig som har med våren och sommaren att göra, (tex älskar att göra hemgjord glass, samlar på rosa solglasögon, trädgårdsfantast, Lever på gula drageéägg hela påsken osv)
  • ev. Allergier
När din anmälan är godkänd lägger jag till ditt namn på listan, gör det alltså INTE själv - det rör till det i mina papper och skapar förvirring.

2. Alla paket ska skickas spårbart med Postnord. (Och med alla så menar jag ALLA. Paket som skickas på andra sätt eller icke spårbart kommer leda till omedelbar uteslutning ur kommande lekar, punkt.) Kollinumret skall skickas till Big Bunny - Nixehen efter bokad frakt/postat paket.

3. Minsta värde på gåvan är 100kr (+frakt), ingen övre gräns finns. (Men kom ihåg att leken är till för att vara fyndig och rolig, inte för att dyrast gåva vinner.)

4. Sista anmälningsdag är den 19 mars kl. 19.00.
5. Sista skickdag är den 7 april.

Med detta önskar jag alla gamla och nya påskharar välkomna till leken och hoppas att många vill vara med och ha kul! :D

Let the fun begin! :bump::banana:
/Big Bunny Nixehen
fargglad-pask.png
 
Ja! Äntligen en tråd jag hinner anmäla mig till! Var med en gång för några år sen, men sen dess jag har missat anmälningsdatum på ALLA trådar :rage:!
Jag fick ju faktiskt Big Bunny herself första gången, och la mycket tanke i mitt paket. Det ska jag toppa i år! :bump:
 
Det var då inte lätt med ledtrådar den har omgången, jag sitter fast på fyra, helt idélös :D Något som har med våren/sommaren att göra, med mig att göra och samtidigt inte är för konstigt/svårt? :confused::rofl:
 
Det var då inte lätt med ledtrådar den har omgången, jag sitter fast på fyra, helt idélös :D Något som har med våren/sommaren att göra, med mig att göra och samtidigt inte är för konstigt/svårt? :confused::rofl:
Det var då inte lätt med ledtrådar den har omgången, jag sitter fast på fyra, helt idélös :D Något som har med våren/sommaren att göra, med mig att göra och samtidigt inte är för konstigt/svårt? :confused::rofl:

Lås dig inte för mycket vid just våren/sommaren, det är mest ett tillägg för att påminna om att vi går mot en ljusare tid där mys med tända ljus, raggsockor, filtar och annat som hör till den mörka årstiden inte är vad som efterfrågas med leken. :)
 
Det var ett tag sen jag var med men nu är jag på. Ledtrådarna är ju hopplöst. Men jag fick till något i alla fall.
 
om man vill vara med; måste gåvan innehålla en sak/flera saker som täcker ALLA ledtrådar, eller räcker det om man fyller några?
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 781
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 328
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 978
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
75 901
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp