Bukefalos 28 år!

Secret Easterbunny 2023

Gissar vidare @Takire kan du vara min hare?
Det är rätt! 😄

Förlåt om jag stressade dig med att skicka innan sista skickdatum. Jag läste dina inlägg men det kändes fel att skicka sent 😅. Hade tänkt skicka sista skickdag, men det blev en dag tidigare. Och kartongen var nog i minsta laget så tror paketen blev lite mörbultade.

Men jag är hursomhelst glad att du blev glad för presenterna! ☺️
 
Det är rätt! 😄

Förlåt om jag stressade dig med att skicka innan sista skickdatum. Jag läste dina inlägg men det kändes fel att skicka sent 😅. Hade tänkt skicka sista skickdag, men det blev en dag tidigare. Och kartongen var nog i minsta laget så tror paketen blev lite mörbultade.

Men jag är hursomhelst glad att du blev glad för presenterna! ☺️


Åh rätt på mitt andra försök! Ingen fara med att du skickade tidigare! :)Det låg ju kvar längre än jag trodde och jag hann ju gott och väl hämta ut det trots att jag blev lite sjuk när jag kom hem också. Ja tack återigen för presenterna kul att den ena chokladen var ekologisk och den andra var fair trade! Aldrig sett det märket Tonys innan är det något lokalt?
 
1. Nixehen →
2. Stjarnhimmel →
3. Snurrfian→ Cattis_E
4. Sonic76→Klara
5. cewe→ cili
6. Halcyon→
7. Cattis_E → gul_zebra
8. Piglet82→
9. gul_zebra→athena_arabians
10. cili→
11. Blacksmithfarm→Snurrfian
12. _Elly_→
13. Glimmertrollet→
14. Mirre→Sonic76
15. Wingates→Blacksmithfarm
16. Islandshästryttare→
17. WS6→
18. zassoo→Takire
19. Klara→
20. grodan21→
21. Takire→ Islandshästryttare
22. athena_arabians→
23. Barbabelle→
24. lil-sis→_Elly_
 
1. Nixehen →
2. Stjarnhimmel → Halcyon
3. Snurrfian→ Cattis_E
4. Sonic76→Klara
5. cewe→ cili
6. Halcyon→
7. Cattis_E → gul_zebra
8. Piglet82→
9. gul_zebra→athena_arabians
10. cili→
11. Blacksmithfarm→Snurrfian
12. _Elly_→
13. Glimmertrollet→
14. Mirre→Sonic76
15. Wingates→Blacksmithfarm
16. Islandshästryttare→
17. WS6→
18. zassoo→Takire
19. Klara→
20. grodan21→
21. Takire→ Islandshästryttare
22. athena_arabians→
23. Barbabelle→
24. lil-sis→_Elly_
 
Då funkade hjärnan lite grann i alla fall 😁. Stort tack för paketen 🥰, hästarna har godkänt godiset nu också
Ska erkänna jag faktiskt provsmakade när jag bakade dom 😂
 
Tack påskharen för presenterna. Har inte provsmakat än. Hundleksaken är välinvigd och Doby hälsar han gillar den skarpt
Handkrämen luktar ljuvligt, jag älskar kokos 😊
Vem min påskhare är har jag ingen aning, måste klura lite mer i morgon
525AF002-F2F3-4F7E-A5FB-647884ED5C1E.jpeg
 
Åh rätt på mitt andra försök! Ingen fara med att du skickade tidigare! :)Det låg ju kvar längre än jag trodde och jag hann ju gott och väl hämta ut det trots att jag blev lite sjuk när jag kom hem också. Ja tack återigen för presenterna kul att den ena chokladen var ekologisk och den andra var fair trade! Aldrig sett det märket Tonys innan är det något lokalt?
Jag har sett den lite överallt, så det tror jag inte. Men säker är jag inte, har inte rört mig genom hela sveriga dorekt. Bara städer inom ett par timmar härifrån där jag vet att jag sett dem här.. Kolla chokladdisken på närmaste Ica maxi eller Stora Coop. Brukar finnas ett par sorter som.gömmer sig bredvid alla Marabou och Fazer...
 
Det är jag :D vad tog du det på?
Tjoho! :D Tack för presenterna! Jag hade uteslutit ett helt gäng och hade 7 st kvar, så fick jag för mig att du bodde i rätt del av landet (kanske har inbillat mig, vet inte om du sagt det på buke) så då chansade jag helt enkelt! :)

Fanns det någon ledtråd?
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 057
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 379
Senast: Jeps
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
98 439
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 343
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp