Bukefalos 28 år!

Secret Santa 2015

Jag har redan stalkat min person - hoppas att hen inte tar illa upp när stalkingen upptäcks för det kommer den att göra (första ledtråden :D ). Mitt största problem är att inte fläska på med massor av kuliga pinaler Jag älskar att hitta på julklappar.
 
Jag har redan stalkat min person - hoppas att hen inte tar illa upp när stalkingen upptäcks för det kommer den att göra (första ledtråden :D ). Mitt största problem är att inte fläska på med massor av kuliga pinaler Jag älskar att hitta på julklappar.
:D Jag har lite samma problem, jag fick hejda mig idag när jag var och handlade för jag hittade massor som skulle passa mitt offer, så nu har jag skrivit upp det jag såg och sätta mig och fundera vilket som faktiskt är det som kommer att uppskattas mest, inte det som jag tycker är roligast att köpa. ;)
 
:D Jag har lite samma problem, jag fick hejda mig idag när jag var och handlade för jag hittade massor som skulle passa mitt offer, så nu har jag skrivit upp det jag såg och sätta mig och fundera vilket som faktiskt är det som kommer att uppskattas mest, inte det som jag tycker är roligast att köpa. ;)

Samma här, gick in på lilla affären här nu på lunchen och överallt såg jag saker jag kunde köpa :D
 
Jätteroligt att så många redan börjat shoppa (och vissa till och med shoppat klart!) men tänk på att INTE skriva här i tråden när ni har skickat - utan följa instruktionerna i ert Pm från mig. :) Annars bir det ruskigt lätt för de som får paket tidigt att lista ut sin tomte. ;)

När det börjat trilla in klappar så gör vi en lista på vilka som FÅTT. :)

/Big Santa
 
Har en fundering men problemet hitta nått :nailbiting: , ska till "storstan" i veckan och se vad den har att erbjuda :up:

Jag får ligga i o stalka mitt offer :sneaky:
 
Jag har rätt bra idéer om vad som skulle kunna fungera så nu måste jag bara ta mig till en affär. Det var väldigt bra ledtrådar tyckte jag :)
 
Mitt offer var väldigt "lättstalkad" och jag kände dessutom tydligt igen nicket så hade redan ett hum om personen.
Trots det så gav stalkingen inte så mycket ny info :p Vet typ vad jag ska köpa redan då ledtrådarna var bra!
 
Mitt offer är ganska "svårstalkat" men ledtrådarna gav en bra bild av personen, så har ett ganska bra hum om vad som ska inhandlas:D
 
Den jag tomtar gör visade sig vara i helt annan ålder än jag inbillat mig.

Har lite idéer, hoppas det kan bli bra!
Så tacksamt när personen varit med i ss innan när man stalkar!
 
Vad roligt det är att spåna på vad man ska köpa! Jag är så rädd för att göra mitt offer besviken, så här ska kluras rejält :D

Jag är också otroligt nyfiken på vem som fått mig som offer :cautious::p
 
Vet att Reddit har/haft secret santa, där blir det ju verkligen folk från hela världen:) (och tydligen inte helt ovanligt att kända personer deltagit:p)

Aha! Måste höra med min sambo som är Reddit-fantast om han sett någon sådan tråd (fast som jag förstår det är Reddit enoooormt, har själv aldrig hängt där). Måste ju vara superhäftigt att få en Secret Santa från typ Indien eller Australien :).
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 341
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 687
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
23 264
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
98 662

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldhamster ungar
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp