Secret Santa 2017

Kul att så många redan fått sina paket :banana:.
Själv har jag inte ens fått notis om att paket skulle vara på väg än. :(
 
Jag har inte heller fått någon avisering om att jag fått paket eller paket är på väg. Förra året vill jag minnas att jag fick mitt paket ganska tidigt, så det är lite nervöst nu :nailbiting:
 
Men äsch. Inser nu att kortet som skulle med i paketet som en julhälsning samt ledtråd till mitt offer tydligen inte kom längre än till min handväska :banghead::banghead:. Vad trött jag blir på mig själv ibland :meh:
Jaja, det får väl bli en ledtråd till mitt offer då - att det inte finns en enda ledtråd om avsändaren i paketet :arghh:
 
Värt att tänka på är också att sista skickdag var i söndags så än behöver man inte vara orolig om man inte fått avi :)
 
Nåt av det oväntat vettiga som Postnord lyckats med är sin app. Ladda hem den och registrera med samma mail och telefon som ni uppgett här så dyker paketen upp där så snart de är inlämnade! Det funkar med paket från Wish och CDON och så också :up:
Jag laddade ned appen, men i sann Postnordanda så får jag inte valideringskoden till mobilnumret eller mailen :D
 
Jag har fått sms om att jag har ett paket att hämta ut! :D
Har inte möjlighet att hämta ut det förrän i övermorgon, men det kanske är lika bra det så jag inte har lika lång tid på mig att våndas över att jag inte får öppna förrän på söndag! :p
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 893
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 795
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 331
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 980

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp