Senast tagna bilden IX

"Går det att göra en retur än?"
2_by_tontorollostorm-dbf1vb1.jpg
 
Tyvärr så blev jag informerad om det när jag köpte honom. Uppfödaren sa att eftersom att jag orkat med Tonto så behövde hon inte vara orolig över att ge mig en galen valp. Floki och en till var värst tydligen. :rofl::angel:

Uppfödare kan dock ljuga, har jag upptäckt. Floyd skulle vara den som var vildast, eftersom "du kommer bli uttråkad annars eftersom du är van vid wachtel..". Vild, jo tjena O_o :laugh: Sveriges lättaste hund.
Men din uppfödare verkar vara mer rätt på det :D
 
De senaste dagarnas bilder på Svansson (verkar som om jag lyckades göra dom enorma :o)
"sitt och var snygg" var väl ett kommando som inte riktigt levde upp till förväntningarna

WR8RITV.jpg


"sitt kvar" verkar också vara ett kommando som inte fungerar så bra längre
IKYqAdp.jpg


Vi har även passat på att köra lite uppletande av gosedjur
5WhffU9.jpg


Samt hälsat på valp som var urrolig i typ tio minuter.
g1dm40n.jpg


Skulle även ta några bilder på valp med ägare - då tyckte Svansson att det var asroligt att vara med på bild och sprang glatt ut för att få vara med.. I vanliga fall brukar det krävas en del bilder och en del lirkande för att han ska vilja vara med, men inte när jag ska fokusera på någon annan. Knäpphund..
LZaiug8.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
49 50 51
Svar
1 001
· Visningar
66 140
Senast: Lyan
·
Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: Lillefrun
·
Hundavel & Ras Skulle vilja höra vad ni vet, känner till eller tycker om amerikansk cocker spaniel. Alltid när jag blir nyfiken på en ras så läser jag...
Svar
3
· Visningar
396
Senast: Tajger
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 070

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp