Senast tagna bilden IX

Testar kameran på ISO 10000. Mina tidigare kameror har inte gett användbara bilder då... Känns fint att kunna fotografera mitt i natten! (och sedan förstör jag bilden genom att ladda upp den via dumt program och sedan upp på instagram... Ska sluta med det när jag börjar fota mer seriöst.)
26068274_381591698955603_4326036316325150720_n.jpg
 
Testar kameran på ISO 10000. Mina tidigare kameror har inte gett användbara bilder då... Känns fint att kunna fotografera mitt i natten! (och sedan förstör jag bilden genom att ladda upp den via dumt program och sedan upp på instagram... Ska sluta med det när jag börjar fota mer seriöst.)

Vad är det för kamera du köpt? :)
 
Har precis köpt min första systemkamera och försöker lära mig, idag var det sol!

xlRD1it.jpg

YzJqdTZ.jpg

fg8ZFcO.jpg

uKqqOEe.jpg

Vad roligt! Minns när jag köpte min första för några år sedan. Vilken frihetshetskänsla! :D

Är så mycket roligare att fota då, även om jag fortfarande försöker lära mig och är ganska värdelös. :angel:
 
Vad roligt! Minns när jag köpte min första för några år sedan. Vilken frihetshetskänsla! :D

Är så mycket roligare att fota då, även om jag fortfarande försöker lära mig och är ganska värdelös. :angel:

Ohja! Jag har försökt läsa lite om hur en kamera fungerar typ varje kväll men jag vet inte om jag blir något klokare, haha. Den där helbruna vovven blir mest en brun klump på de flesta foton... Men det är så skönt att slippa mobilkameran! Speciellt när mobilen dör av minusgrader :p
 
Ohja! Jag har försökt läsa lite om hur en kamera fungerar typ varje kväll men jag vet inte om jag blir något klokare, haha. Den där helbruna vovven blir mest en brun klump på de flesta foton... Men det är så skönt att slippa mobilkameran! Speciellt när mobilen dör av minusgrader :p
Lästips: https://www.fotosidan.se/cldoc/fototeknik/fototeknik-1-kamerans-funktion.htm
Det var efter att ha läst den artikeln som jag började förstå ett och annat och kunde börja fotografera lite mer ordentligt :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
50 51 52
Svar
1 025
· Visningar
67 689
Senast: Tonto
·
Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
0
· Visningar
243
Senast: Lillefrun
·
Hundavel & Ras Skulle vilja höra vad ni vet, känner till eller tycker om amerikansk cocker spaniel. Alltid när jag blir nyfiken på en ras så läser jag...
Svar
3
· Visningar
407
Senast: Tajger
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
11 12 13
Svar
253
· Visningar
17 006
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Eurovision Song Contest 2024
  • Kämpa på

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp