Senast tagna bilden IX

Jag tänkte prova mitt nya objektiv idag när det var någorlunda ljust ute, men tyvärr gick solen i moln. Det hann bli en bild i alla fall :)

xkY1Tkph.jpg
 
Vilken läcker hund! Vad är det för ras?
Ser brindle ut, eler är det bara frosten och snön? :D

Du ser alldeles rätt :) Det är en korthårig holländsk herdehund. Alla i rasen ska vara brindle även om vissa kan vara väldigt mörka.

Edit. Ser att du fått svar medan jag såg vinterstudion innan jag skrev klart inlägget :p
 
Du ser alldeles rätt :) Det är en korthårig holländsk herdehund. Alla i rasen ska vara brindle även om vissa kan vara väldigt mörka.

Edit. Ser att du fått svar medan jag såg vinterstudion innan jag skrev klart inlägget :p

Ibland får man vara på hugget för att hinna med. ;)

Mycket tjusig! Jag har en svag punkt för brindles. :heart
För övrigt sjukt avundsjuk på snön!
 
Lite längre morgonrastning idag :) Om en stund ska vi ut på en till rastningsrunda, modell kort, för sedan ska jag iväg på anställningsintervju. Det där med långpromenad får vi ta.. ikväll eller något. Viss brist på motivation här när det är så hård och tråkig mark överallt.
26073215_522240261488634_5211147664925655040_n.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
67 639
Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
0
· Visningar
243
Senast: Lillefrun
·
Hundavel & Ras Skulle vilja höra vad ni vet, känner till eller tycker om amerikansk cocker spaniel. Alltid när jag blir nyfiken på en ras så läser jag...
Svar
3
· Visningar
407
Senast: Tajger
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
11 12 13
Svar
253
· Visningar
16 987
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp