Bukefalos 28 år!

Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

Nero den 15:e januari.
Ser ni vad vi njuter av vår vita (harkel) vinter samtidigt :angel:

PICT0010l.jpg
 
Sv: Senast tagna bilden..

Åh vilken vacker bild , den sista alltså. Totalt underbar.
 
Sv: Senast tagna bilden..

En trött Ganti från igår
ganti.jpg

Då måste jag få gå ifrån trådens ämne och posta dessa (titta noga på möbeln...):

Keo bara några veckor gammal och ny i huset.
Snark.JPG


Lite äldre
Jag+har+vuxit.JPG


Och så tillbaka till senast tagna bilden:

I julas
Jul-Nyr2008019.jpg


Också julas
Jul-Nyr2008014.jpg


/Syrsa
 
Sv: Senast tagna bilden..

Vilken tjusig kille han är! (Och himla praktiskt när hyllan även fungerar som hundbädd. ;))
 
Sv: Senast tagna bilden..

Visst serru! :D "Multi-functional furniture"

(Var det min du menade? Isf håller jag med och tackar! :o Han är dessutom världens goaste, även om man ju ibland är *trött* på sin tonårsvalp...!)

/Syrsa
 
Sv: Senast tagna bilden..

Det var absolut din jag menade! Även om Missels Ganti också är en snygging. =)
Jo, visst kan tonårsvalpar vara lite tröttsamma ibland, fast det märks att Faiza börjar blir stor och förståndig (läs: förståndigare). Det är även bekvämt om man vill sova länge på morgonen eftersom hon är extremt morgontrött.
 
Sv: Senast tagna bilden..

Här är min senaste. Puma njuter av solljuset som skiner in genom fönstret...och har snott min plats i soffan:)
IMG_2388.JPG

osså lite frusen efter en dag i riktigt kallt promenadväder...snott min filt i soffan:D
Tr%C3%B6tt%20&%20frusen.JPG

och från i höstas när hon mördade leksakskaninen...snacka om oskyldig:p
IMG_2352.JPG
 
Sv: Senast tagna bilden..

*kl*

Min mammas hund som jag även räknar som min:

tokjulhund.JPG


Har betydligt finare bilder :D men det skulle ju vara den senast tagna, på mattan syns hennes demolerade leksak som hon fick i julklapp.
 
Sv: Senast tagna bilden..

Åh vilken vacker corgi! En av de finaste jag sett faktiskt, det är väl en cardigan?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
76 762
Övr. Hund Hej! Här kommer en lite konstig fråga. På SKKs kopahund.se kan man ju söka på raserna och läsa lite om dem. Beskrivningarna är så vitt...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 208
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa HJÄLP - ÄR DET NÅGON SOM VARIT MED OM NÅGOT LIKNANDE MED HUND?? VETERINÄREN HITTAR INGET SVAR! För 2 månader sen Blöder från urinröret...
Svar
1
· Visningar
523
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Hästnyheter Under fem dagar i februari fylls Göteborg och Scandinavium av topphästar och elitryttare. Här får du det senaste inifrån arenan och kan...
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp