Bukefalos 28 år!

Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

IMG_7019.jpg


:love::love:

Zaga hälsar dock att leksaken är väldigt lik henne själv ( förutom färgen ):angel:
 
Sv: Senast tagna bilden..

Nu har jag bara tråkiga innebilder, men det får väl duga.

Mina vovvsingar. Nu har jag tydligen tre, men vet inte var den lilla till höger kommer ifrån eller vad det är för ras ;)
25889125.jpg


Mattes lilla bäbis Douglas
25889134.jpg

25889166.jpg


Nybadade och snygga ;)
25889138.jpg

25889142.jpg
 
Sv: Senast tagna bilden..

Elvis redo för promenad
25889168.jpg

25889170.jpg


Elvis ligger i leksakslådan. Ser ju verkligen jättebekvämt ut..
25889174.jpg


Elvis slappar
25889183.jpg
 
Sv: Senast tagna bilden..

n549244384_1220506_7086.jpg

Qajsa efter att ha tryggt i sig 1/2kg lax som stod obevakat på altan hos min svärmor. Hon var inte så nöjd du hon nästan rulla fram. hon ville inte äta på nästan 2 dyng efteråt. Och många bajsrundor vart det :D

n549244384_1152956_4712.jpg


Hon kan även vara väldigt söt!!!
 
Sv: Senast tagna bilden..

Hur hade du tänkt dig då? är inte så haj på ps

Jo, man skulle kunna spejsa till den helt, på skoj. Tex göra så att hundarna stod mot en helt vit bakgrund i en svart ring eller något sådant. Det ser nästan ut som ett klistermärke...
 
Sv: Senast tagna bilden..

Jo, man skulle kunna spejsa till den helt, på skoj. Tex göra så att hundarna stod mot en helt vit bakgrund i en svart ring eller något sådant. Det ser nästan ut som ett klistermärke...


Om du klarar av det så fixa gärna det så :love: mina föräldrar ska ju starta kennel så det skulle ju vara kanon att en av bilderna man hade kunnat ha på visit kort m.m hade varit enkla att trycka och framför allt snygga :D
 
Sv: Senast tagna bilden..

Jag håller med Gabbi.
Nu vet jag inte hur hon menade men det här och med någon text till skulle ju kunna bli fint. (ja inte just den här då, gjorde en jätteslarvig på ett par minuter)
blaj.jpg


Alltså i princip bara göra svartvit och sedan fixa med levels till det extrema och klippa bort lite bakgrund. Går att göra fint.
 
Sv: Senast tagna bilden..

Jag håller med Gabbi.
Nu vet jag inte hur hon menade men det här och med någon text till skulle ju kunna bli fint. (ja inte just den här då, gjorde en jätteslarvig på ett par minuter)
blaj.jpg


Alltså i princip bara göra svartvit och sedan fixa med levels till det extrema och klippa bort lite bakgrund. Går att göra fint.



Förstår tanken och det blir verkligen snyggt :) synd att jag suger på ps :(
 
Sv: Senast tagna bilden..

Helt OT, men lägg in bilden i tråden som finns på datorer och se om någon kan hjälpa dig där? Så slipper du göra det själv :D
 
Sv: Senast tagna bilden..

En ny bild på Faiza, nu knappt 7 månader.

25894148.jpg
 
Sv: Senast tagna bilden..

Du har alltid så vackra bilder på Faiza :love: (och fantastisk miljö för fotografier också)
 
Sv: Senast tagna bilden..

Tack! =)
Känns bara som vädret varit så himla grått den senaste månaden, men det går faktiskt att fota fina bilder även utan solljus och ibland blir det väldigt härlig stämning.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
76 777
Övr. Hund Hej! Här kommer en lite konstig fråga. På SKKs kopahund.se kan man ju söka på raserna och läsa lite om dem. Beskrivningarna är så vitt...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 208
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa HJÄLP - ÄR DET NÅGON SOM VARIT MED OM NÅGOT LIKNANDE MED HUND?? VETERINÄREN HITTAR INGET SVAR! För 2 månader sen Blöder från urinröret...
Svar
1
· Visningar
523
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Hästnyheter Under fem dagar i februari fylls Göteborg och Scandinavium av topphästar och elitryttare. Här får du det senaste inifrån arenan och kan...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp