Ser du djuret?

Sv: Ser du djuret?

Nä kanske inte är nån åker :o Kollade inte så noga...men något e det iaf där på bilden men vette sjutton vad...någon annan som är smartare än mig vet nog kanske... Bjärn e det väl för litet för att vara??
 
Sv: Ser du djuret?

Är det inte något som tittar upp från granarna till vänster? Ett rådjur eller något... mindre? :p
 
Sv: Ser du djuret?

Hrm... lodjur? :angel:

Eller nej vänta, en fågel! Där i granarna till vänster du vet... :angel: :p
 
Sv: Ser du djuret?

En hare... till vänster bland granarna? :angel:

Eller det kanske inte finns något alls där? :p

Ledtrååd ^^
 
Sv: Ser du djuret?

hur många fågelungar? :angel:

28211907.jpg
 
Sv: Ser du djuret?

*lån*

Min var tydligen riktigt svår, för ingen har svarat rätt än :o

vad-2.jpg


En lite större bild underlättar kanske ;)
 
Sv: Ser du djuret?

Nä underlättade då inge för mig iaf...kan inte komma på vad det är...för mig får du gärna berätta för jag e så nyfiken :)
 
Sv: Ser du djuret?

Hahaha, jag såg faktiskt att det fanns något där på den större variationen av bilden, men hur fasiken ska man kunna se att det är en hundsvans? Hade det varit vid havet så hade jag gissat på näbben på en pelikan :angel:
 
Sv: Ser du djuret?

4 djur oh en hund.. en schäfer? (stavning?)

brun, fux, brun? :p

Gissar samma som dig :angel: (Svar till Solaika): Angående hästarna... Kan det vara halvblod... eller fullblod? Äh, jag vet inte :p

På din bild gissar jag på 5 fågelungar ;)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
601
Senast: skogaliten
·
Hundträning Min 4,5 månader gammal fralla tik håller på med mkt resursförsvar mot andra djur. Finns det mat framme och andra hundar i närheten hemma...
Svar
7
· Visningar
1 227
Senast: lilstar
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
541
Senast: swemale
·
Kropp & Själ Jag har haft ett litet uppvaknande sexuellt och i och med detta så funderar jag på vart det finns sexleksaker som stimulerar HELA...
Svar
16
· Visningar
1 235
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp