Ser du djuret?

Kicki_83

Trådstartare
Tänkte lägga ut en bild. På bilden finns det ett djur. Ser du det??Vad är det för djur??
DSCF0050.jpg


Lägg in bilder du med om du har någon med svår upptäckta djur! kan vi andra gissa!
 
Sv: Ser du djuret?

Tänkte lägga ut en bild. På bilden finns det ett djur. Ser du det??Vad är det för djur??
DSCF0050.jpg


Lägg in bilder du med om du har någon med svår upptäckta djur! kan vi andra gissa!

Det där är ju en padda!:idea:;)
Här är en bild:
show.html
 
Sv: Ser du djuret?

Jag lyckades inte lägga upp nån bild :/ den var ändå inte särskilt svår :P
 
Sv: Ser du djuret?

Jag har suttit och stirrat, stirrat och åter stirrat mig blind på denna bild. Kan inte hitta något djur, är det ett skämt eller?
kan kanske tänka mig en fågel nere vid sidan av stången/ skyltens stång, men jag vet inte riktigt. Ingen annan som kan gissa så vi snart får reda på svaret.
 
Sv: Ser du djuret?

Någonting är det på bergväggen uppe till vänster. Två st.
Men det ser inte ut som fåglar, utan någonting annat.
Kanske jättekatter.:D
Det ser nästan ut som getter? :eek: Men det kan det väl inte vara. :crazy:
 
Sv: Ser du djuret?

Hajar i vattnet?? :eek:


:D

Edit: Fast.. det längst häråt.. Eeeh.. det kanske är asfalt? hihihi
 
Sv: Ser du djuret?

ser lite antydningar av det de andra skrivit...
men är nyfiken på vad man eg. skall se...

på första bilden såg jag det :laugh:
 
Sv: Ser du djuret?

mistänker oxå det... men sen är det ju faktist en mistänkt skugga i vattnet.... :angel:
 
Sv: Ser du djuret?

Jag fick både klicka på bilden och leta upp en annan bild för att hitta djuren. Jag såg direkt att det var nånting där men det kunde ju lika gärna varit en mörk buske :eek:
 
Sv: Ser du djuret?

Jag fick både klicka på bilden och leta upp en annan bild för att hitta djuren. Jag såg direkt att det var nånting där men det kunde ju lika gärna varit en mörk buske :eek:

Nu klickade jag också. Och jag hade rätt. :o
Helt otroligt. Det ÄR getter! :eek:

*vad gör de där?*
 
Sv: Ser du djuret?

Hazel: Va e det för djur?? Vi e nyfikna!! Är det getter??
 
Senast ändrad:
Sv: Ser du djuret?

haha, jag kan då inte se att det är getter.?! :O
Men tydligen så är det de! =)
 
Sv: Ser du djuret?

Hazel: Va e det för djur?? Vi e nyfikna!! Är det getter??

Klicka på det gula "klicka på bilden för att se den i orginalstorlek"
Klicka sen på själva bilden. Då kommer du direkt till bilden i hennes Pixbox. (Som fyndigt nog heter "find the goats")

Klicka på den ytterligare en gång så får du en förstoring och kan se getterna. :laugh:

Hängde du med? ;)
 
Sv: Ser du djuret?

fast klickar du på bilden (väl inne i pixbox) så kommer du bara till nästa bild... som oxå råkar vara en get... :grin: klickar du igen kommer det upp en insekt...
Men tror oxå det är getter...
 

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
643
Senast: Efwa
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
601
Senast: skogaliten
·
Övr. Hund Hur tänker ni andra kring att gå med kopplad hund genom en hage med djur? Tänker ni olika beroende på vilket djur? Jag har under mina...
2
Svar
34
· Visningar
2 490
Senast: Santoxen
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 019
Senast: Ms_Antrop
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp