Bukefalos 28 år!

Seven-Pevens bebistråd

:love:

2016-05-13%2017.27.42_zpsu1weulls.jpg
 
Uppfödaren vill att en hona stannar. Jag vet inte. Har lite dåligt samvete för att Seven inte har nån att ligga i hög med (förutom mig då) men samtidigt är nog 5 katter här lite för mycket.

Är det "bara" moraliska tankar kring antalet som ligger bakom att du tvekar. Moralilska ser jag som tanken om vad man bör o ska ha för antal katter.
 
Är det "bara" moraliska tankar kring antalet som ligger bakom att du tvekar. Moralilska ser jag som tanken om vad man bör o ska ha för antal katter.
Inte så mycket det trots att folk gärna kommer med pekpinnar. Ytmässigt får jag plats, men dom har bildat par och dels riskerar Chloe bli utan kompis och dels riskerar man ju alltid osämja vid större antal. Det blir alltid lite gruff efter utställningar t.ex, och ju fler dom är desto större risk att det skiter sig helt och nån måste omplaceras.
 
Inte så mycket det trots att folk gärna kommer med pekpinnar. Ytmässigt får jag plats, men dom har bildat par och dels riskerar Chloe bli utan kompis och dels riskerar man ju alltid osämja vid större antal. Det blir alltid lite gruff efter utställningar t.ex, och ju fler dom är desto större risk att det skiter sig helt och nån måste omplaceras.
Kanske du kan vänta och se vad de andra tycker om kattungarna när de blivit större? :) Men förståeligt, jag skulle också tveka vid fem katter :p
 
Inte så mycket det trots att folk gärna kommer med pekpinnar. Ytmässigt får jag plats, men dom har bildat par och dels riskerar Chloe bli utan kompis och dels riskerar man ju alltid osämja vid större antal. Det blir alltid lite gruff efter utställningar t.ex, och ju fler dom är desto större risk att det skiter sig helt och nån måste omplaceras.
Klokt resonerat. Att du lyckats få fyra innekatter att samsas är en bedrift, det kan så lätt gå fel mellan individer. Jag misslyckades ju med bara två :(
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp