Bukefalos 28 år!

Sherlock (Varulvslek)

Sv: Sherlock (Varulvslek)

Jag tror dom goda vinner, men det blir nog några offer på vägen dit.
Avgörande är nog att få ut dom onda specialrollerna som tex tjuven fort, så alla goda inte blir tjuvade på sina specialroller. Sedan kan man alltid hoppas på att tjuven tjuvar ett käk och käkar upp en ulv, det har ju hänt förut :p

Hmpf, ja det har ju det!:mad::p;)
 
Sv: Sherlock (Varulvslek)

Haha ingen fara på taket! Jag drog ju själv upp det genom att skriva att tjuven kunde ställa till det för onda sidan. Det var det jag syftade på då:p
 
Sv: Sherlock (Varulvslek)

Om någon omvandlas så kommer det finnas bland raderna som lottas till spionen. ;)

Då hoppas jag att den når fram till spionen. Men spionen får bara veta att någon är omvandlad, inte till god eller ond? Hade liksom varit bra :D
Fan vad du kommer ha roligt LL :p
 
Sv: Sherlock (Varulvslek)

Det är en jäkla massa rader som spionen missar.

Nu är det faktiskt så va att Mycroft må vara oerhört skicklig och i samma klass som Holmes (högre enligt honom själv) men han hjälper sin bror högst motvilligt så det hade inte varit realistiskt att Mycroft får reda på allt. :sneaky:

Dessutom så händer inte allt det uppradade var natt. Mrs Hudson kan ju bara stoppa käk en gång t ex.
 
Sv: Sherlock (Varulvslek)

Haha ingen fara på taket! Jag drog ju själv upp det genom att skriva att tjuven kunde ställa till det för onda sidan. Det var det jag syftade på då:p

Jag vet ju hur det är. Hedinn offrade ju mig en gång.. Jäkla opålitliga ulvar!
 
Sv: Sherlock (Varulvslek)

Nu är det faktiskt så va att Mycroft må vara oerhört skicklig och i samma klass som Holmes (högre enligt honom själv) men han hjälper sin bror högst motvilligt så det hade inte varit realistiskt att Mycroft får reda på allt. :sneaky:

Dessutom så händer inte allt det uppradade var natt. Mrs Hudson kan ju bara stoppa käk en gång t ex.

Jag vet knappt vem Holmes är :p
Nej, det är ju tur det annars hade ju mycket missats varje natt.
 
Sv: Sherlock (Varulvslek)

Precis, till alla goda. Förlåt, men jag tolkar det verkligen som att det exluderar dig själv.

thank-you-for-your-input.gif


:D
(för allas info: mina gifar härefter kommer att vara från tvserien som den här leken är baserad på :p)

Vi får vara överens om att inte vara överens om detta.
 
Sv: Sherlock (Varulvslek)

Nu är det faktiskt så va att Mycroft må vara oerhört skicklig och i samma klass som Holmes (högre enligt honom själv) men han hjälper sin bror högst motvilligt så det hade inte varit realistiskt att Mycroft får reda på allt. :sneaky:

Dessutom så händer inte allt det uppradade var natt. Mrs Hudson kan ju bara stoppa käk en gång t ex.

tumblr_mz8xkeHwuM1rcny7ko1_500.gif


:D
 
Sv: Sherlock (Varulvslek)

Jag vet knappt vem Holmes är :p
Nej, det är ju tur det annars hade ju mycket missats varje natt.

Vojne vojne vad ska jag ta mig till med er?? :arghh:

Denna lek kommer anspela en stor del på tv:serien Sherlock. För er som har noll koll på Sherlock och hans genialitet (eller tvserien som är så grymt bra) så rekommenderar jag det här klippet. Ca 7min långt men ger er nog en känsla för vad jag och Asko (tack Asko) försöker förmedla.
 
Sv: Sherlock (Varulvslek)

Vojne vojne vad ska jag ta mig till med er?? :arghh:

Denna lek kommer anspela en stor del på tv:serien Sherlock. För er som har noll koll på Sherlock och hans genialitet (eller tvserien som är så grymt bra) så rekommenderar jag det här klippet. Ca 7min långt men ger er nog en känsla för vad jag och Asko (tack Asko) försöker förmedla.

tumblr_lx53olZnLZ1qlna7uo1_500.gif
 
Sv: Sherlock (Varulvslek)

Indeed! :D

(ps, vad skönt att någon annan skrev nåt nu - var rädd att jag hade skrämt bort alla med my geekiness :o)

Hahaha :laugh:
Jag har ju sett nåt klipp här och där, mamma och pappa tittar på serien, men jag har inte sett så mycket att jag kan namnge någon annan än Holmes vid en anblick...
Om de är bröder skulle jag nog vilja påstå att Holmes kom vinnande ur genpoolen. :D
 
Sv: Sherlock (Varulvslek)

Hahaha :laugh:
Jag har ju sett nåt klipp här och där, mamma och pappa tittar på serien, men jag har inte sett så mycket att jag kan namnge någon annan än Holmes vid en anblick...
Om de är bröder skulle jag nog vilja påstå att Holmes kom vinnande ur genpoolen. :D

Jag är egentligen inte något stort fan heller men jag känner till tillräckligt om den för att känna igen alla karaktärer på ansiktet iallafall :D
Den är faktiskt bra och skitrolig, har bara liksom inte kommit till skott att kolla in hela den senaste säsongen :o

Och Benedict Batch of Cucumber ... inget att klaga om där! :love:
 
Sv: Sherlock (Varulvslek)

Hahaha :laugh:
Jag har ju sett nåt klipp här och där, mamma och pappa tittar på serien, men jag har inte sett så mycket att jag kan namnge någon annan än Holmes vid en anblick...
Om de är bröder skulle jag nog vilja påstå att Holmes kom vinnande ur genpoolen. :D

Själv har jag en viss förkärlek för Watson :d:o:angel::love:
 
Sv: Sherlock (Varulvslek)

Jag är egentligen inte något stort fan heller men jag känner till tillräckligt om den för att känna igen alla karaktärer på ansiktet iallafall :D
Den är faktiskt bra och skitrolig, har bara liksom inte kommit till skott att kolla in hela den senaste säsongen :o

Och Benedict Batch of Cucumber ... inget att klaga om där! :love:

Ja alltså, det har inte varit ett aktivt val att INTE titta på den, jag tror på att den är bra, den verkar bra, men jag är just nu inne i Six Feet Under och har liksom inte kommit till skott att börja titta på Holmes... alls. :D

Själv har jag en viss förkärlek för Watson :d:o:angel::love:

Är det han till vänster i soffan i Askos gif? Nja, mer för mörka män jag. :d
 

Liknande trådar

Tjatter Här är en beskrivning av vad en varulvslek är: Nya deltagare är varmt välkomna! Fråga gärna om det är något du undrar.
57 58 59
Svar
1 173
· Visningar
38 870
Tjatter Hela Buke bakar -julspecial! Årets julupplaga av Hela Buke bakar har celebert besök i form av de ökända brittiska domarna Paul...
47 48 49
Svar
977
· Visningar
32 206
  • Låst
Tjatter Här är en beskrivning av vad en varulvslek är: Nya deltagare är varmt välkomna! Fråga gärna om det är något du undrar.
98 99 100
Svar
1 998
· Visningar
80 960
Senast: Niyama
·
  • Låst
Tjatter Här är en beskrivning av vad en varulvslek är: Nya deltagare är varmt välkomna! Fråga gärna om det är något du undrar.
100 101 102
Svar
2 027
· Visningar
51 273
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp