Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
http://www.bukefalos.com/threads/varulvslekarnas-anmalningstrad.1458623/
ny tråd

Ursäkta mitt avhopp i förra leken, brukar försöka ha koll på när leken ska starta för jag vet hur drygt det är när det blir massa avhopp men hade missat helt och hade verkligen ingen energi eller tid över för lek.
jag gjorde mitt bästa att förvalta din roll- tom försökte ta över en annans roll i sann @Niyama stil men jag är inte lika bra på det som du är -det är det bara att konstatera :p
 
Skulle bara råka ta fel inloggning :p.
Nu är det här ju inte en "anonym" lek och även om många har fantasifulla namn så vet de flesta vilka som är bakom dem ändå eftersom de är "återanvända" så att säga ;)
Så i denna lek är det ju inte kritiskt om man råkar skriva med fel nick - men det kanske blir lite jobbigt för alla deltagare om man flaxar mellan orginalnick å alias ;)
 
de flesta av oss med fejkade nick i lekarna är avslöjade - det spelar ingen roll heller tycker jag om man vet vem som är vem - och är lika ok om någon faktiskt vill vara totalt anonym :)
Det roliga är ju just att gå loss i tramsandet :D i sann buke-anda :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 257
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 553
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 878
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 797
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp