Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hoho @GW_Persson- du var ju mysig tror jag mig komma ihåg?:love:

JAG är mysig. Jättemysig, faktiskt!
smiley-gets-a-big-hug.gif
 
Sveriges Mästerkock - kändisversionen har nu öppnat upp för anmälningar. Fritt fram för både bukekändisar och annat löst folk att skriva upp sig ;)

Programledare: Paddington
1. Paow
2. Blacksmithfarm
3. Donald Trump
4. Anna Anka
5. hemlig
6. Cruella_DeVil
7. Mys-Ernst
8. Alexandra_Zazzi
9.
10.
11.
12.

Tävlingen startar tidigast vid 12 anmälningar
Även om jag kanske skulle platsa bättre i Top Chef känner jag ändå att det här verkligen är min mammas gata!
 
Fyra förkläden kvar - vilka tar de åtråvärda sista platserna?

Både nybörjare och andra är välkomna att pröva lyckan i Sveriges Mästerkock (kändisversionen) :)
 
@Donald Trump Vi letar efter ett nytt ställe med spännande projekt för att spela in Sommartorpet, tror du att den där muren kunde vara något? Jag får så många härliga, inspirerade idéer i huvudet! Man skulle liksom kunna göra alkover med massor av mysiga kuddar i själva muren och ett stort utekök, och så några härliga kryddväxter. Hör av dig om du är intresserad!
 
@Donald Trump Vi letar efter ett nytt ställe med spännande projekt för att spela in Sommartorpet, tror du att den där muren kunde vara något? Jag får så många härliga, inspirerade idéer i huvudet! Man skulle liksom kunna göra alkover med massor av mysiga kuddar i själva muren och ett stort utekök, och så några härliga kryddväxter. Hör av dig om du är intresserad!
Kanon du fixar finansiärer och så får du huvudansvaret för designen. Bara muren är hög och stark så blir det finfint. inred en alkov till en mysig studio för den spontana intervjun i samband med invigningen.
 
Å den där @Mys-Ernst verkar ju vara som Gustav Fridolin - en riktig liten orm. För inte fan kan väl någon på allvar vara sådär trevlig mot fullblodspsykopaten @Donald Trump ? Måste vara ett djävla spel för gallerierna. Fattas bara att Läckberg dyker upp också så går allt åt helvete i Fjällbacka. Får nog ta mig en snaps.
 
"AnnaAnka citerade ditt inlägg..."



Den där ankan är allt en lurig jäkel. Är det en slump att hon citerat mig och sedan raderat citatet? Kanske. Men jag hatar ju slumpen så det spelar ingen djävla roll.
Där åkte jag allt dit! Är det en slump... Vad rimmar "slump" på? Jojo, ni fattar vad?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 250
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 524
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 877
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 795
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp