Shop to you drop, del 4

Black Friday började redan idag på vissa ställen. Hade tänkt köpa ett Hurtta casual halsband när vi åkte in till stan nästa gång men nu hade Eskilstuna hundcenter 25% rabatt på casual-serien så typ 00.03 la jag en beställning :angel:
 
Har själv två par Muckboots (ridstövel varianterna för sommar & vinter), och nu är mannen sugen på ett par. Finns det några fysiska affärer som säljer dem så man kan prova? Har bara hittat på nätet.
 
Har själv två par Muckboots (ridstövel varianterna för sommar & vinter), och nu är mannen sugen på ett par. Finns det några fysiska affärer som säljer dem så man kan prova? Har bara hittat på nätet.

Granngården har ett par varianter, men det är nog enda stället jag sett dem på. Annars kan man ju alltid returnera.
 
Fick hem det broderade halsbandet idag som jag ska ge bort i present. Sjukt besviken, det är sladdrigt och tunt och känns inte som att ringarna kommer hålla för en labrador..de är liksom så tiny. Och halsbandet är mycket smalare än jag trodde. Känns inget roligt att ge bort faktiskt..suck
 
Fick hem det broderade halsbandet idag som jag ska ge bort i present. Sjukt besviken, det är sladdrigt och tunt och känns inte som att ringarna kommer hålla för en labrador..de är liksom så tiny. Och halsbandet är mycket smalare än jag trodde. Känns inget roligt att ge bort faktiskt..suck
Reklamera!
 
Kan man alltid göra det även om det egentligen inte är mer fel på varan än att jag är besviken? Måste det inte vara nått riktigt fel?
Det står i deras köpvillkor att de inte tar tillbaka specialhalsband iaf, men det kanske är returer de menar då..
 
Kan man alltid göra det även om det egentligen inte är mer fel på varan än att jag är besviken? Måste det inte vara nått riktigt fel?
Det står i deras köpvillkor att de inte tar tillbaka specialhalsband iaf, men det kanske är returer de menar då..
Maila iaf och säg som det är, och ge dem en chans att gottgöra. De flesta nätbutiker inser att de är beroende av kunderna och att ett negativt omdöme sprids som en löpeld.

Konsumentköpslagens distanshandelsvillkor borde gälla, så du har 14 dagars öppet köp.
 
Maila iaf och säg som det är, och ge dem en chans att gottgöra. De flesta nätbutiker inser att de är beroende av kunderna och att ett negativt omdöme sprids som en löpeld.

Konsumentköpslagens distanshandelsvillkor borde gälla, så du har 14 dagars öppet köp.
Tack för tips, jag provar!
 
Igår kom mina dummies jag tjatade om tidigare i tråden, och jag är supernöjd :) !

23845538_1538109599612500_1625437566636523754_o.jpg


Vi ska till simskolan på måndag så de får bekänna färg, så nu ligger de nerpackade tillsammans med flytväst och handduk i Pus gympapåse, som vi så lägligt fick med när vi beställde halvbollar från ett av våra favorit-lyxföretag för nån vecka sen :D

23518947_1530185463738247_3647566129126930094_n.jpg


Och just det, jag shoppade ju en grej till i helgen :) ! Vi var på skyddsläger och fick lyxig direktleverans från försäljaren/tillverkaren av diverse skydds/träningsprylar, så jag kunde inte hindra mig från att köpa ett rosa kortkoppel samt denna fina :D

23659417_1531848296905297_4095592517530510746_n.jpg


Gult och rosa är faktiskt väldigt fint ihop :D !
 
Hej på er! Någon här som kan rek. Icebug kängor? Är dom bra? Hur funkar det att gå inomhus med dom? Någon som är både plattfotad och bred om fötterna som kan tipsa om någon Icebug känga? Tack på förhand!
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 127
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 750
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
1 952
Senast: ylvalill
·
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
1 009
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp