Shop to you drop, del 4

Crazy dog show lady kommer här.. :angel:

AngXzkF.jpg

GVsgztq.jpg

8YEqYv7.jpg
 
Varför har man en sån? Trimbordet kan jag förstå, men själva vagnen? :D:angel: / mvh noll koll på utställningsvärlden
För att slippa släpa in en fullpackad och svintung vagn samtidigt som man håller koll så två ystra hundar inte nosar på allt och alla (eller blir bitna eller äter nått dumt). Svettandes sätta upp burarna med en hand och hålla hundarna i den andra (som nu har börjat busa med varandra) så ska jag bara hutta in båda två i vagnen, lägga packningen på taket och glida in samtidigt som alla andra flyttar på sig!

Det är min målbild iaf! Hur väl den stämmer med verkligheten kan bara framtiden utvisa.. :rofl:
 
För att slippa släpa in en fullpackad och svintung vagn samtidigt som man håller koll så två ystra hundar inte nosar på allt och alla (eller blir bitna eller äter nått dumt). Svettandes sätta upp burarna med en hand och hålla hundarna i den andra (som nu har börjat busa med varandra) så ska jag bara hutta in båda två i vagnen, lägga packningen på taket och glida in samtidigt som alla andra flyttar på sig!

Det är min målbild iaf! Hur väl den stämmer med verkligheten kan bara framtiden utvisa.. :rofl:
Min också. /varför valde jag inte mindre hundar.. :rofl:
 
Otroligt spännande shopping från min sida :meh:
a3732.png


Sitter fortfarande och tänker på att köpa ny hundbädd, för Ebrah har totalförstört de två hon har (hon har en hemma och en hos min mor, biabäddskopior). Men jag vet verkligen inte vad hon ska få. Med lite tur dyker väl någon biabädd upp på mellandagsrea, eller någon annan bädd som verkar hyfsad. Jag vill verkligen ha något som är lätt att hålla rent, bekvämt för Ebrah och som det går att lägga lakan/filtar i så att hon kan bädda som en tok.

Men ja, antingen är det dyra biabäddar eller bäddar som verkar vara smått omöjliga att hålla rena... Helt hopplöst.
 
Har precis klickat hem en riktig hundtrimmer, en budgetmodell för 500 spänn från Jula men som fått riktigt bra omdömen. Har ingen klippras men har kommit under fund med hur skönt det är att slippa de långa gardinerna av päls som normalt sätt frodas på sydsidan av en vuxen borzoihane. Börjar bli trött på att klippa med sax och inte blir det fint heller. Nu ska han börja se ut som folk är det tänkt. Det blir hans julklapp detta året...
 
Jag har en sådan, men den har aldrig varit ens i närheten av lika uppskattad som "Biabäddarna". Ebrah är väldigt förtjust i att ligga över kanten på bädden på alla möjliga och omöjliga sätt, och det blir ju lite svårt i plastbäddarna :p

Jag har också varit på bädd-jakt (av nån anledning *host* Tidus *host* har det dött sex biabäddar här hemma sista veckorna). Slås av samma som du - de flesta är ju stört omöjliga att hålla rena! Biltemas bäddar har hållit rätt bra i förhållande till sitt pris, men jag gav ändå upp och hämtade en gratissoffa på blocket istället...
 
Jag har också varit på bädd-jakt (av nån anledning *host* Tidus *host* har det dött sex biabäddar här hemma sista veckorna). Slås av samma som du - de flesta är ju stört omöjliga att hålla rena! Biltemas bäddar har hållit rätt bra i förhållande till sitt pris, men jag gav ändå upp och hämtade en gratissoffa på blocket istället...
Sa hon som hånade mig för ett tag sen :mad:

:D:p
 
Sa hon som hånade mig för ett tag sen :mad:

:D:p

Ja. Daud fattar inte nya hundluckan, så han kissar i bäddarna på natten. Hade väl varit OK, om det inte vore för att Tidus först har lekt hålslagare och perforerat galonöverdraget. Svårt att bli av med kisslukt ur skumgummi...
 
Har sålt min mim bur (den var två sketna cm för bred för att få plats bredvid barnvagnen :cry:) så ska shoppa en artfex till helgen. Ni som har en, är ni nöjda?
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 111
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 726
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
1 941
Senast: ylvalill
·
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
1 001
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp