Shop to you drop, del 4

Något sånt här?
Tack för svar!
Det blev halvstryp från hööks! Ganska bra pris, tror jag gav ca150:- per styck!

183560.jpg
 
Någon som har shoppat från wish? Funderar på att handla sele och nosework grejor där. Men vet ej hur det fungerar? Någon som. Kan hjälpa mig?
 
Någon som har shoppat från wish? Funderar på att handla sele och nosework grejor där. Men vet ej hur det fungerar? Någon som. Kan hjälpa mig?
Det har nog flera av oss,inga problem men håll koll på fraktavgiften den varierar från säljare till säljare.
 
Känns nästan lite tråkigt när man inser att det mesta som är nödvändigt och inte redan inköpt till valpis redan finns i hemmet :eek:. Fast det kanske inte skadar att ha några kopior extra, annat än ekonomin alltså :p
 
Jag lyckades äntligen komma över ett begagnat Obtrack-täcke till Billy via en försäljningsgrupp på fb.

Det kom i förrgår, och jag blev så sur. Är det inte kutym att tvätta grejerna man säljer? Jag packade upp ett skitigt täcke, FULLT i hår och med trasigt bensnöre som säljaren inte hade informerat om.

Borstade av det, rullade det med klädrulle, tvättade det i maskin, rullade igen och mycket av håren från den förra hunden är ändå kvar, så det kommer få en omgång till :mad: Jag vet att det är svårt att få bort, men det var ju rätt uppenbart att säljaren inte hade ansträngt sig det minsta.
 
Vilka nosework saker finns det på Wish? (nyfiken)
Ursäkta sent svar!
Det finns massor! Jag tänker på mest är aluminiumburkar ( små runda med lock) som man kan borra hål i locket på själv. Sedan köpa små magneter ( som också finns på Wish) och klistra på. Sedan finns det även plasthylsor med lock som man kan borra ett hål i och lägga i tops. Såg även selar som ser ut som en sele som många kör med i grenen. ( Inget måste förstås!) men kul att det även fanns i olika färger plus att man kunde ta bort kardborre texten och förmodligen kunna sätta din någon annan text. Även fanns det burkar som kryddburkar med små håll i som kan ha i doftbana. Det är vad jag hittills har hittat där ännu:) Men jag har inte beställt nåt än! Så jag vet inte hur grejorna är.
 
Ta 3 betala för 2 på My One samt 50 kr i presentcheck så shoppade 3 påsar a 150 gram hundgodis för 8 kr. :D

Köpte sedan både en Pro Dog träningsväst och Träningsbälte som med 50 kr i rabatt samt nedsatt pris gick på under 500-lappen för båda. Lite osäker på om jag ska behålla dock även om personalen erbjöd sig att göra ett häftigt tryck att sätta på västen. :D Kanske ska tilläggas att vi även är goda vänner så ingen förväntar sig extratjänster av Arkenpersonal.
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 124
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 749
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
1 948
Senast: ylvalill
·
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
1 009
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp