Shop to you drop, del 4

L0680.jpg
Man kan ju nästan inte kalla det shopping :angel: Men jag köpte en kon idag. Här ska tränas sändande till kon :p
 
Alltså det är så mycket som jag vill köpaaaa :cry:

Mvh fattig student som snart flyttar hemifrån och inte kommer kunna spendera ett enda öre på sådant som inte är absolut nödvändigt :yuck:
 
Köpt en vattenfontän :)
Den där är riktigt bra! Haft en sån i tre år till både katter och hundarna. Professorn tyckte väl inte att det var så himla speciellt men hade inget emot den. Sherlock däremot dricker enbart ur den där. Lätt att hålla ren och låter inget! Hade en annan till kissarna innan som porlade, blev knäpp ibland när jag skulle sova. :p
 
Den där är riktigt bra! Haft en sån i tre år till både katter och hundarna. Professorn tyckte väl inte att det var så himla speciellt men hade inget emot den. Sherlock däremot dricker enbart ur den där. Lätt att hålla ren och låter inget! Hade en annan till kissarna innan som porlade, blev knäpp ibland när jag skulle sova. :p
Och här har jag trott att Professorn och Sherlock var en och samma hund :eek::eek:
 
Och här har jag trott att Professorn och Sherlock var en och samma hund :eek::eek:
Nää, Professor Moriarty var min första vovve, en havanais. Han hade något fel i magen/tarmen och fick så rejäla problem att han fick somna in 1½ år gammal när vi hade försökt med olika behandlingar i ett år. Han skulle ha fyllt tre om knappt två veckor. :cry: :arghh:

3H5xonC.jpg

:heartheart:heart

Sherlock är min bedlington, min räddare i nöden. :love:
 
Nää, Professor Moriarty var min första vovve, en havanais. Han hade något fel i magen/tarmen och fick så rejäla problem att han fick somna in 1½ år gammal när vi hade försökt med olika behandlingar i ett år. Han skulle ha fyllt tre om knappt två veckor. :cry: :arghh:

3H5xonC.jpg

:heartheart:heart

Sherlock är min bedlington, min räddare i nöden. :love:
Då förstår jag. Beklagar :(
 
Någon som har tips på bra expanderkoppel till en stor hund (40kg+) där förhållandet mellan minsta och längsta längd i snodden är stort? Söker alltså ett stadigt koppel som kan bli relativt långt när det är helt utdraget men ändå skapligt kort när det är slakt. Tips?
 
Nu är det frågan, köpa en ruta till lydnaden eller inte? Och vad för färg? Min favoritfärg grön känns väldigt opraktiskt när gärset är grönt för min egna skull som ser så dåligt. :cautious:
 
Såg nu att de har ett nytt regntäcke på Hööks... Jag har inga förhoppningar om att det ska passa mina damer, men det var fiiint :p
045093-20_1.jpg

Hade velat ha ett regntäcke i ungefär sådan färg till Aysu. Får se om jag kanske kan sy ett eget sedan...
 
Tips på breda halsband som hundarna ej kommer ur? Det är tänkt till rastningarna och ska gå snabbt att ta på och av plus vara sköna. Vad är bäst? Tacksam för svar jag
 
Tips på breda halsband som hundarna ej kommer ur? Det är tänkt till rastningarna och ska gå snabbt att ta på och av plus vara sköna. Vad är bäst? Tacksam för svar jag
Rukkas nylon har jag, nu är det brett efter storleken på halsbandet. Knäppe, men två ringar att fästa kopplet i vilket gör att det sitter ordentligt. Däremot har man en hund med väldigt bredhals så ska man nog ha halvstryp?
 
Vilket läderkoppel är er favorit? Ska köpa ett nytt och vill ha ett i ordentlig kvalité, men vet inte vilket märke jag ska välja
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 117
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 734
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
1 942
Senast: ylvalill
·
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
1 001
Senast: Blyger
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17
  • Vad är rätt

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp