Bukefalos 28 år!

Shop to you drop, del 4

En pinne till. :angel:

Har dock bara sett den på bild än så länge, hehe. Kommer under veckan, tror jag. (Får förhoppningsvis besked om det i dag.) Har en månads prövotid, men hoppas innerligt att vi klickar och att flocken accepterar. Misstänker att Farbror Brun kan ha ett par åsikter om att det plötsligt finns en 10 månader gammal/ung galenpanna i huset. Håller tumme!
 
20180227_133230.jpg


Gått banans på Granngården
 
Om man ska köpa ett Pomppa täcke, ska man köpa Toppa eller Perus då? Bor i Stockholmsområdet och har en kelpie med lite underull.
 
Om man ska köpa ett Pomppa täcke, ska man köpa Toppa eller Perus då? Bor i Stockholmsområdet och har en kelpie med lite underull.
Beror på hur frusen din hund är. Toppa är fodrad med både teddy och värmefoder, Perus är fodrat med enbart teddyfoder. :)
 
Jag har tryckt hem en sådan här,är skitless på kompostgaller och att jag måste lyfta sönder ryggen.
Visa bifogad fil 11695

Och det är ju både parat och en kull planerad senare i år. Och skulle det inte bli något så har jag säkert inget problem att fylla den ändå O_o:nailbiting::D
Har en sån hemma men blir galen då det är helt "fel mått" för att den ska passa här :D Får köra kompostgaller ändå :p
 
Har en sån hemma men blir galen då det är helt "fel mått" för att den ska passa här :D Får köra kompostgaller ändå :p
Med tanke på att man kunde bygga om den i 4? olika varianter och även låta bli att använda alla delar så ska den nog få plats på ett eller annat sätt,annars får den bli småvalpsgård på gräsmattan.
 
BE9A6423-497B-45EE-A22C-DBAE643199AF.jpeg


Hej från en som var på Granngården och investerade 150 kronor i naturgummileksaker förut. Gick all in på matbollar, så det blev fullt pyssel i köket hela eftermiddagen :D

Nu när hundarna äter olika foder var det bra att det fanns både blå och röda.
(Ja. Jag har alltså lika många röda.)

/Hoardern
 
Med tanke på att man kunde bygga om den i 4? olika varianter och även låta bli att använda alla delar så ska den nog få plats på ett eller annat sätt,annars får den bli småvalpsgård på gräsmattan.
Här är att jag har för små rum så antingen blir delarna för korta eller för långa hahaha. Men någon gång kanske jag flyttar så den får vara kvar :)
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 161
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 880
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
2 006
Senast: ylvalill
·
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
1 025
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp