Shop to you drop, del 4

Jag har köpt Chevalier Arizona Pro Pant Dam (utifrån rekommendation från hundbyxortråden). Beställde från Active Outfit och dom var supersnabba på att skicka byxorna, var bara PostNord som kom emellan :meh:.

Beställde Chevalier Iowa pant igår, så får se hur de är. Valde mellan dem och Arizona, men gick efter prislappen. Fungerar inte Iowa kanske jag beställer hem Arizona. Vi får se hur storlekarna är... :p
 
En av mina bästa vänner har tagit fram ett ekologiskt hundschampo som är grymt (vi har varit testpanel :D ) De har gjort ett schampo för människor i typ 15 år, som jag använt de senaste 10 åren. Den sista månaden har jag tvättat mitt hår med hundschampot, det är hur bra som helst :love: :o :D
 
En av mina bästa vänner har tagit fram ett ekologiskt hundschampo som är grymt (vi har varit testpanel :D ) De har gjort ett schampo för människor i typ 15 år, som jag använt de senaste 10 åren. Den sista månaden har jag tvättat mitt hår med hundschampot, det är hur bra som helst :love: :o :D

Är det oparfymerat? Jag måste ju tvätta katten ibland men kräks av doften (stanken) på de flesta schampon som finns på marknaden...
 
Är det oparfymerat? Jag måste ju tvätta katten ibland men kräks av doften (stanken) på de flesta schampon som finns på marknaden...

Det har en bas av läkemalva och aloe vera med en väldigt svag doft av lavendel :) När jag schamponerat hundarna doftar de svagt under några timmar (så lite att man behöver trycka ner näsan i pälsen för att känna doften) :)
det bästa är att det verkligen tvättar rent - Floyd har ju en fin förmåga att hitta varenda bajs han kan och rulla sig i den ( :rage: ) och det här schampot tvättar verkligen bort skitlukten och döljer den inte bakom en massa parfym.
 
Det har en bas av läkemalva och aloe vera med en väldigt svag doft av lavendel :) När jag schamponerat hundarna doftar de svagt under några timmar (så lite att man behöver trycka ner näsan i pälsen för att känna doften) :)
det bästa är att det verkligen tvättar rent - Floyd har ju en fin förmåga att hitta varenda bajs han kan och rulla sig i den ( :rage: ) och det här schampot tvättar verkligen bort skitlukten och döljer den inte bakom en massa parfym.

Det låter ju jättebra och rimlig lavendeldoft tycker jag bara om :up:
 
@Acto Hur har det gått med byxorna? Fick hem mina Chevalier Iowa pants nyss. Älskar dem förutom att vaderna är lite väl pösiga vilket jag uppfattat att Arizona inte ska vara?

Så är lite ställd nu. Eventuellt lämna in Iowa till skräddare och för en liten peng sy in om möjligt, eller beställa hem Arizona och testa? :cautious:
 
Någon som har någon erfarenhet av hurtta outdoors adventure selen? Älskar den nya färgen dagg, och vovven behöver en sele som inte skaver i armhålorna.. Är det någon större skillnad på hur den selen sitter och outdoor dazzle?
 
Blev tvungen att webbshoppa lite idag....igen :cautious:

Dalton är ju en liten vappe och bara 11 veckor och orkar inte/ska inte gå så långt. Han har hängt med på dom promenader jag tar med dom vuxna, med vissa undantag. Dock är det skitjobbigt att bära honom och vill inte göra det varje dag och han behöver få komma ut lite själv - alltså behöver han hemma lite själv. Ensamhetsträning :)
Han är dock en mycket verbal valp och den som ljudat mest när han är själv - så länge han inte har mat i käften, för då är han nöjd minsann :D Dock tar mat slut för fort, så frusen mat i en sådan här har visat sig vara perfekt
QuestCritters_cow-700x700.jpg


Så nu shoppat några modeller till, så det alltid finns någon i frysen med mat i :)
QuestCritters_bear-700x700.jpg
 
@Acto Hur har det gått med byxorna? Fick hem mina Chevalier Iowa pants nyss. Älskar dem förutom att vaderna är lite väl pösiga vilket jag uppfattat att Arizona inte ska vara?

Så är lite ställd nu. Eventuellt lämna in Iowa till skräddare och för en liten peng sy in om möjligt, eller beställa hem Arizona och testa? :cautious:
Jag har fortfarande INTE fått mina byxor! :rage::banghead::banghead: Det exemplar Postnord tappade bort (även om dom inte vill låssas om det :meh:) var det sista i den storleken så Active Outfit behövde beställa in fler, så byxorna har inte ens blivit skickade till mig än vad jag vet. :arghh:

Skulle verkligen ha behövt byxorna i lördags då jag och Ascot var på kurs hela lördagen på en "äng" i omväxlande sol och ösregn, behöver jag säga att jag blev lerig? Hade tom. lera i ansiktet som kursledaren så snällt påpekade :rofl: :o
 
Jag har fortfarande INTE fått mina byxor! :rage::banghead::banghead: Det exemplar Postnord tappade bort (även om dom inte vill låssas om det :meh:) var det sista i den storleken så Active Outfit behövde beställa in fler, så byxorna har inte ens blivit skickade till mig än vad jag vet. :arghh:

Skulle verkligen ha behövt byxorna i lördags då jag och Ascot var på kurs hela lördagen på en "äng" i omväxlande sol och ösregn, behöver jag säga att jag blev lerig? Hade tom. lera i ansiktet som kursledaren så snällt påpekade :rofl: :o

Usch så surt! :mad:
Vi hoppas det går snabbt och smidigt för dig nu. Jag är riktigt nöjd med mina Iowa efter att ha testat dem, synd bara att vaderna är så stora. Ska försöka ta dem till skräddare och se om det går att sy in lite. :angel:
 
Jag vill ha snygga fasta halsband, och inte med "bältesspänne" utan sånt snäpplås. Jag hittar i princip bara Hurtta, och jag kan inte riktigt bestämma mig om jag vill ha det..nån som har tips?
Finns det namnhalsband för stora hundar i fast variant med sådan stängning?
Hit me!
 
Jag vill ha snygga fasta halsband, och inte med "bältesspänne" utan sånt snäpplås. Jag hittar i princip bara Hurtta, och jag kan inte riktigt bestämma mig om jag vill ha det..nån som har tips?
Finns det namnhalsband för stora hundar i fast variant med sådan stängning?
Hit me!
Dogcopenhagen har jag för mig att jag har sett något liknande från! Tror de finns hos dogmania.:idea:
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 127
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 757
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
1 957
Senast: ylvalill
·
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
1 009
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp