Shop to you drop, del 4

Nu vore det väl själva fasen om de inte ser fluffiga ut! :nailbiting:

Kw3wYmh.jpg
Åh det där märket är Professorns uppfödare jätteförtjust i. Hennes hundar (havanaiser) har helt underbar päls. :up:
 
Du får ge mig en utvärdering sen! :up:

Jaa jag vill också ha uppdatering!

För ultimatfluff kan jag också rekommendera Chris Christensens kammar, dyra men oerhört bra... :cautious:

@mysboll Jag vill också ha en rapport om hur fluffig hunden blir, då kanske det är aktuellt för om jag någon gång ska ställa Tinja igen :angel:

Det kommer! :D

Jag hoppas på ett mirakel! Har så många stora utställningar bokade nu och hunden ser ut som skräp. :angel: Ni får gärna hålla en tumme att det fungerar.. :bow:
 
Han som fäller :angel: Nä jag körde med Espree på honom :) Typ Rainforest eller Perfekt plum :) Bara för att de luktar gott :rofl:
Lustigt. Jag tål verkligen inte Espree. Jag är parfymkänslig, frågade specifikt om det luktar starkt, nej då det gör det inte, bara gott..

Alltså jag kan inte ha Tinja i sängen på typ två dar efter att hon schamponerats med det. Herre vilken parfymbomb! Är inte det jobbigt för hunden att själv lukta så extremt starkt av parfym?
 
Lustigt. Jag tål verkligen inte Espree. Jag är parfymkänslig, frågade specifikt om det luktar starkt, nej då det gör det inte, bara gott..

Alltså jag kan inte ha Tinja i sängen på typ två dar efter att hon schamponerats med det. Herre vilken parfymbomb! Är inte det jobbigt för hunden att själv lukta så extremt starkt av parfym?
Spädde du ut det då? Jag klarar av dessa två, men inte någon annan av deras dofter. Jag har iofs bara provat en annan. Men jag spär ut schampot för annars stinker de för mycket helt klart.
 
Spädde du ut det då? Jag klarar av dessa två, men inte någon annan av deras dofter. Jag har iofs bara provat en annan. Men jag spär ut schampot för annars stinker de för mycket helt klart.
Jag körde rainforest och spär ut det enligt anvisningarna, om inte mer. Men jag är ju iförsig personen som får reaktioner a vissa "oparfymerade" lotions, som jag tycker luktar jättestarkt av parfym..

Jag trodde bara det skulle vara ett neutralt schampo, inte en parfymbomb :/
Nu duschar jag henne ju inte så ofta, men nu när det händer så blir det utan schampo.
 
Jag körde rainforest och spär ut det enligt anvisningarna, om inte mer. Men jag är ju iförsig personen som får reaktioner a vissa "oparfymerade" lotions, som jag tycker luktar jättestarkt av parfym..

Jag trodde bara det skulle vara ett neutralt schampo, inte en parfymbomb :/
Nu duschar jag henne ju inte så ofta, men nu när det händer så blir det utan schampo.
Okej! Jag tycker inte att det luktar så farligt när jag spätt ut det, men jag skall använda Häromis oparfymerade när Epsree är slut :up:
Kan inte bara skölja av utan schampo :)
 
Okej! Jag tycker inte att det luktar så farligt när jag spätt ut det, men jag skall använda Häromis oparfymerade när Epsree är slut :up:
Kan inte bara skölja av utan schampo :)
Det tycker jag. Men jag är som sagt extremt känslig.. Får börja anta att när folk säger att det luktar "gott" så betyder det parfymerat.
Alla är väl inte som jag, som tycker att oparfymerad lotion/schampo är vad som luktar gott - inte parfymerad :rofl:
 
Det tycker jag. Men jag är som sagt extremt känslig.. Får börja anta att när folk säger att det luktar "gott" så betyder det parfymerat.
Alla är väl inte som jag, som tycker att oparfymerad lotion/schampo är vad som luktar gott - inte parfymerad :rofl:

Jag har med rainforest och tyckte den va ok, alla dom andra dofterna va på tok för starka tyckte jag :crazy: kommer antagligen köpa något av dom som uppfödaren rekommenderat sen som är utan doft dock
 
Jag har med rainforest och tyckte den va ok, alla dom andra dofterna va på tok för starka tyckte jag :crazy: kommer antagligen köpa något av dom som uppfödaren rekommenderat sen som är utan doft dock
Var samma här, hade köpt rainforest och perfekt plum för "alla" rekommenderade dom, sen rekommenderar uppfödaren det hon använder, i storpack, billigare och parfymfritt. Men använder ju upp dessa först såklart, vore ju dumt att kasta..
 
Var samma här, hade köpt rainforest och perfekt plum för "alla" rekommenderade dom, sen rekommenderar uppfödaren det hon använder, i storpack, billigare och parfymfritt. Men använder ju upp dessa först såklart, vore ju dumt att kasta..

Jag köpte mest Espree för att den fanns i butiken och valp va smutsig.nu :angel: den som uppfödaren rekommenderade fanns bara att beställa direkt från deras hemsida så det får vänta lite.
 
Lustigt. Jag tål verkligen inte Espree. Jag är parfymkänslig, frågade specifikt om det luktar starkt, nej då det gör det inte, bara gott..

Alltså jag kan inte ha Tinja i sängen på typ två dar efter att hon schamponerats med det. Herre vilken parfymbomb! Är inte det jobbigt för hunden att själv lukta så extremt starkt av parfym?
Jag klarar heller inte av deras dofter - alldeles för läskiga :nailbiting:
Använder oftast PROB:s aloe vera schampo eller liknande. Kan sträcka mig till mycket svag lavendeldoft från något schampo (PCL tex), men Esprees dofter är gräsligt starka.
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 124
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 749
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
1 948
Senast: ylvalill
·
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
1 009
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp