Bukefalos 28 år!

Shoppat något på sistone del 5!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Instämmer med de andra, Gud så fin både balkong och sovrum! Man blir som sagt inspirerad, jag har ju faktiskt en ljusslinga liggande i källaren, ska sätta den vid sängen sådär tror jag! =D


//r
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Hamnade i en fin butik i Hjo idag, var tvungen att inhandla denna kopp. Har hela veckan försökt lära mig locka på göken, men kommit fram till att jag härmar ugglor jävligt bra istället. Muggen var alltså ett måste. ;)

DSC_0707_zpsc44c7765.jpg


Sen råkade jag springa förbi en ny tjejavdelning på Jula (efter att ha tjurat över att deras arbetskläder bara finns i herr). Rosa arbetshandskar och strumpor i all världens färger var också dagens måste. Det fanns också arbetsbyxor i knallrosa, limegrönt och väldigt lockade lila (slut i min storlek, tur det).

904009-jpg.jpg


DSC_07051_zps02b138a6.jpg
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Tycker jag med, har nästan bara knäppa strumpor i roliga färger eller med udda motiv. :angel: Skön kvalité hade dem!
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

*kl*

Inhandlat mitt typ tionde par Acne Shanks. Må dem hålla bättre denna gång... typ. Man kan ju alltid hoppas ;)

acne-shank2.jpg


Plus att jag inhandlat dessa byxor från Rodebjer i typ tre olika färger :o Slappa och sköna!

CRPP93_GOL_L.jpg


Plus att jag råkade spontanköpa denna klänning på Zara häromdagen.... Föll lite för 20-tals wiben även om den kanske inte är klockren på mig...

47338076c5fd11e2901122000a9f1939_7.jpg
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Åh, jag köpte ett par Acne Shanks på Tradera nyligen, men hörde säljaren av sig? Näe... :meh: Blev så jävla sur, älskar de skorna.
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Ja visst är dom snygga! Tycker att de passar till typ ALLT även klänning osv.
Dock suger ju kvaliten så oerhört mycket, främst sulan. Mina har fått rakt av osv. Helt sjukt (trots att jag tycker att jag behandlat dom väl och sulat om, fixat osv)...
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Visst var den?! Tyvärr tror jag bara att den fanns i beige

Har gjort ytterligare ett fynd till min samling "stora clips-örhängen" :p
Dessa!

d5fbe852c84b11e29e6e22000ae811b0_7.jpg
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

*KL*

Jag ångrade mig och avbeställde bikinin jag köpt förut. Nu hittade jag istället två olika, men kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska behålla båda eller lämna tillbaka den gröna. Den vita gillar jag, tror jag.
Vanligtvis badar jag inte alls för att jag inte vågar visa mig på badstränder och har aldrig annat än svarta kläder, såå det känns jättekonstigt det här.

Någon snäll bukefalist som har någon idé om hur jag ska göra med de här två?
425275_208178772663844_778337525_n.jpg

Den vita finns tydligen i svart också. Kanske jag skulle byta till det? eller är det lite fegt?
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Den vita var ju grymt snygg!! BEHÅLL!! Den gröna var också fin, men jag gillar den vita bäst.

Vart har du hittat den vita?
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

den vita ffs! varifrån är den?
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Den vita var sjukt snygg! Köp den i svart också.
Jag hade haft den i svart under en kavaj typ ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 593
Senast: Hazel
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
26 27 28
Svar
543
· Visningar
14 920
Senast: Lingon
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 628
Senast: bollen__
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
514
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp