Bukefalos 28 år!

Shoppat något på sistone del 5!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Jag gillar båda, men den vita var verkligen skitsnygg! INTE byta till svart, det är fegt ;)
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

*kl*

Att åka till London är mycket bra ur ett terapeutiskt perspektiv, det ger nya intryck, erbjuder fantastiskt festliv och världens största shoppingutbud. Men ur ett ekonomiskt perspektiv är det ganska så uselt för en shopaholic. Hej och hå. Nu får jag snällt leva snålt en lång tid framöver, men det var det värt! Tur att det dyraste jag köpte kostade 36 pund. Delar upp detta i 3 delar, kläder, accessoarer, skönhet!


forever 21


forever 21


Primark


Primark


Primark


Primark


Primark


Primark

+ en marinblå/vitrandig klänning och en cremefärgad cardigan med ljusbruna lappar på armbågarna som är i tvätten, och några Bhar.
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!


Primark


Forever 21, New Look


Primark. De till höger kan vara mina favoriter av alltihopa, det är Roseguldfärgade stenar även om det inte syns så bra på bild. Så fina och sköna!


Primark


Primark. Mockaimitation på sidorna, guldfärgade metalldetaljer


Primark.


Primark. Det till höger är en bagorganiser, skitsmart att bara kunna lyfta ur och i den den när man byter väska.


Roseguld igen, så svårt att få det på bild. Halsband från forever21, klocka från River Island.


Primark. 3 pund. Det ni! Köpte inga skor för mer än 10 pund...
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

mitt absoluta favoritköp, Urban Decay naked palette :love: :love:

Fick med en liten primer potion från samma märke också. Och en liten kisse som ville vara med på bild, haha.


nesseccär primark, real tecniques core collection brush kit.








revlon lipbutter, rimmel wake me up foundation+ concealer, tangle teezer, lorealmascaror 2 för 15 pund, sleek contourkit+blush, collection lasting perfection concealer, bourjois chocolate bronzer, rimmel apocalips, essie nagellack osv.... önskar att vi hade deras sminkutbud här, och PRISER. SÅ sjukt mkt billigare.
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Åhh, jag ska till London på måndag!! Kommer dock bara ha handbagage med mig, så får ta med minimalt med grejer och shoppa loss där, haha!
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Jättefina kläder. Gillade speciellt plaggen på andra och sista bilden.
Klockan, den stora svarta väskan och dom söta rosa ballerinaskorna samt dom nya sminkborstarna föll mig i smaken allra mest:)

Det ser ut som du haft roligt på resan!
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Sminkborstarna är verkligen underbara! Köpte dem eftersom de är så hypade på youtube, och jag förstår varför. Supermjuka, lätta att arbeta med och riktigt bra kvalite. Rekommenderar!
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Hihi lycka till! Jag och min kompis hade båda med oss handbagage och varsin stor väska, packade minimalt på ditvägen, i princip bara toalettartiklar och underkläder. Jag hade packat till bristningsgränsen på vägen hem och fick lämna kvar mina gamla skor för att väskan blev för tung :angel:. De hade blivit förstörda på ena utekvällen dock så det gjorde ingenting:D
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

*kl*

Fick med mig dessa godingar ifrån Scorett idag! :love::d

969867_10151620964378180_302340149_n.jpg
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Den vita var helt klart finast!
(och varför ska du inte bada bland folk kvinna! du har inget att skämmas för!)

nyponros: Primark är ju typ den bästa affären ever, även om kvalitén är sådär på vissa saker. Men så mycket plagg som jag fått för mina pengar när jag bodde i England kan jag aldrig få i Sverige! älskar shoppingen i landet öht!
Mycket annat fint också! Köpte du färgen muchi muchi från Essie?
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Jag hade haft den i svart under en kavaj typ ;)

Haha, jag är inte jätteförvånad :D


Till alla som kommenterat bikiniöverdelarna:
Tack :D
De är båda köpta på HM, den vita kostade ynka 99kr.
Gör nog så att jag behåller båda. Den vita är nog helt klart snyggare, men den gröna är ändå liiite bekvämare. Eller var igår när jag provade dem igen. Jag tar min beslutsångest som ett tecken på att jag ska ha båda :p

Och _Peplis_, förut släpade jag runt på ca 16kg mer fett än vad jag gör nu och har under hela min uppväxt fått höra enormt(!) mycket negativt om mitt utseende. Så även om jag trivs med mig själv nu så blir jag lätt osäker bland folk, tyvärr. Men jag jobbar på det och att ta mig ut på en badstrand var verkligen otänkbart för något år sedan just därför. I sommar ska jag bada massor! :love:
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Tack! Det står leverans 1-20 dagar, hur lång tid tog det för dig att få det? Och vad menas med att skalet inte är äkta? :p
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Alltså jag skulle kunna flytta till england enbart för att få shoppa på primark hela tiden:D. Kvalitén är ju inte enastående, men helt jämförbar med HM, gina etc som jag vanligtvis shoppar på. Och minst halva priset. Lovely...

Essielacket är i nyansen Fiji, en ljus ljus puderrosa!
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Hehe. Kom ihåg när jag för typ 6-7 år sedan gick ut med en bustier. Och folk verkade typ lätt chockade och undrade om jag glömt klä på mig. Tror till och med att ngn kommenterade. Nu är det ju typ accepterat eftersom det blivit en så pass stor trend senaste åren. Iofs är ju underkläder som kläder inget nytt (kolla bara på madonna odyl under 80-talet) ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 593
Senast: Hazel
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
26 27 28
Svar
543
· Visningar
14 918
Senast: Lingon
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 628
Senast: bollen__
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
514
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp