Bukefalos 28 år!

Shoppat något på sistone! Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså jag skäms nästan för att lägga upp bilder här igen... Men jag behövde ett par svarta ballerinaliknande skor, och då bara råkade ett par världensfinasteshorts hoppa ned i påsen också! Hoppsan. Ojdå. Som det kan bli.

659-911-X53s3.jpg


2014-05-13_113243_537213962a6b227d4f082130.jpg


2014-05-13_113220_5372139f9606ee0f948340e8.jpg
 
Men visst var de?! Sådär så att jag kände att jag inte riktigt kunde med att bara gå förbi dem... Zara, ca 250 kr :)
 
Men visst var de?! Sådär så att jag kände att jag inte riktigt kunde med att bara gå förbi dem... Zara, ca 250 kr :)

Ja verkligen!

Jag har köpt fyra tröjor, en kjol och ett par jeans så jag lär posta snart igen jag med. Gav bort nästan alla mina gamla kläder då de inte passade mig. Så jag håller långsamt på att bygga upp en garderob igen. :crazy: Har inte ett enda par shorts. Man kanske skulle köpa dom där!

Själv tycker jag det är roligt när folk visar vad de shoppat. Speciellt med egenfotade bilder. :)
 
@IronWill Det tycker jag också, jag älskar att se andras fynd! Och så blir det ännu lite roligare att köpa något fint själv, om man dessutom får dela med sig av det i den här tråden :D Det enda negativa är väl att man blir så pinsamt medveten om hur ofta man själv shoppar... Men det är nog rätt nyttigt också!

Seså, fram med bilderna på dina inköp nu då! :D
 
Igår köpte jag mig en examensklänning från Kaffe som var precis det jag sökte!
Dock är min mörkare blå än vad bilden antyder. Nu ska jag bara hitta ett par snygga ballerinaskor och smycken sedan är projekt högskoleexamen avklarat!
540326_1822_100.jpg
 
Fick ett paket på posten idag, en sjal jag beställt från Ebay. Såg en person som hade en sjal mönstrad med ankare på tv för några veckor sedan och kände att jag verkligen måste ha en sån :D Jag gillar nämligen det mesta med maritimt tema, det påminner om sommar och havet :)
$_12.JPG
 
Älskar den här klänningen! Känns inte att man har den på och mest fascinerad är jag över att den inte är för lång.
10113273_Black_001_ProductLarge.jpg

10278552371230.jpg

Bägge är tillverkade med mer ekovänliga metoder, alltid trevligt!
 
Tentapluggade igår så för att göra det hela lite lättare gick jag bananas och klickade hem detta:
imagejpg1_zps8c172c5a.jpg

bareMinerals foundation och mineral veil (som nääästan har varit slut här hemma i skåpet jättelänge och jag har dragit mig hur länge som helst för att köpa nytt..:cautious:). Och så smashbox photo finish primer, har bara haft bareMinerals innan så detta ska bli spännande! Och när man beställde massa från kicks fick man massa läppstift och läppglans med från Calvin Klein :D

Och så ett par Ray-Bans.. Nu kan jag dö lycklig :love:
 
Min nya fina tröja på :) Den är lite för stor men skit samma :)

20140517_140930_zps1db04491.jpg


Stort plus för min snygga pose :up:, har ingen aning om vad jag gör.
 
Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
3 044
Fritid Börjar ny tråd då den gamla blivit låst :) Syr rätt mycket nu, då jag lovat mig själv att beta av minst 15 projekt innan jag köper nya...
28 29 30
Svar
580
· Visningar
30 208
Senast: Ceta
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
54 814
  • Låst
Dressyr Startar en ny tråd eftersom den förra blev full :)
100 101 102
Svar
2 022
· Visningar
181 653
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp