Shoppat något på sistone! Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Köpt tre nya toppar!

1499516_10152365628641841_185348512059279134_n_5484c14d9606ee391856be4c.jpg


Och två par tights :)

hmprod


hmprod
 
Jag köpte den på julmarknaden här i Östersund. Fjällform kan man googla på men jag vet inte om de har en webbutik :/
 
139564894069992234-product-list-medium.jpg


Försökte länge hålla mig men.. det gick inte mer! :love:

Grymt snygga! Fingrade på något liknande idag.

Men kära shoppingbukefalister! Jag har letat lite smått hela hösten nu efter en ny vinterjacka men går bara bet. Jag vill ha en varm jacka som helst går över rumpan som är lite mer feminin än min nuvarande enorma parkas (som inte är så varm längre heller). Vad ska man ha? Vill inte ha något överdrivet och skärp i midjan är jag tveksam till, men jag vill ha något mer figursytt. Finns det kappor där ute som är varma på riktigt? De flesta varma är i ull och då vill det till att kragen inte nuddar halsen för ull kliar något fruktansvärt på mig... :cautious: Hilfe?! Nu är det så sent så jag kan likväl vänta till mellandagsrean och hoppas på det bästa men jag hittar ju INGET ens idag som jag vill ha... :p
 
@pepp de är jättesköna! Känns knappt att man har klackar på sig :). Kan försöka komma ihåg att fota!


Denna parfym som är typ sänd ifrån himlen:



Nars eyeshadow duo i "Isolde" och Bobbi brown shimmer brick i "pink quartz" :love:

 
Kolla på Didrikson, @Chili. Älskar deras jackor, lite längre modell, varma och kvinnligt skurna. Finns till bra priser på nätet om du inte orkar vänta på rean.

Kikade lite och det är ju fortfarande parkas även om de ser ut att ha snyggare passform än min har. Vet inte riktigt vad jag vill ha egentligen, mest nånting som får mig att känna mig lite mindre som en stor formlös säck. :p Och gärna lite mindre sportigt, men det är väl parkas som gäller egentligen om man inte vill frysa sönder på busshållplatsen i vinter. Det var bra pris på dem så jag ska nog kika på stan och prova någon.
 
Shoppade idag för första gången på läääänge. :up: Hittade en jättefin tröja på Lindex som jag inte kunde låta bli o köpa med ursäkten att "jag kan ju ha den på julafton".
Upptäckte sedan att farmor köpt en exakt lika dan fast i silver som hon ska ha på julafton:eek: Så nu måste jag hitta nått annat:D

Någon som vet hur man lägger ut bilder från forumbilder?
s0000007215257-f-w40-20141020154932.png
 
Shoppade idag för första gången på läääänge. :up: Hittade en jättefin tröja på Lindex som jag inte kunde låta bli o köpa med ursäkten att "jag kan ju ha den på julafton".
Upptäckte sedan att farmor köpt en exakt lika dan fast i silver som hon ska ha på julafton:eek: Så nu måste jag hitta nått annat:D

Någon som vet hur man lägger ut bilder från forumbilder?
s0000007215257-f-w40-20141020154932.png
Sådär ja! :o
S0000007215257_F_W40_20141020154932_zps57329f7d.png
 
Grymt snygga! Fingrade på något liknande idag.

Men kära shoppingbukefalister! Jag har letat lite smått hela hösten nu efter en ny vinterjacka men går bara bet. Jag vill ha en varm jacka som helst går över rumpan som är lite mer feminin än min nuvarande enorma parkas (som inte är så varm längre heller). Vad ska man ha? Vill inte ha något överdrivet och skärp i midjan är jag tveksam till, men jag vill ha något mer figursytt. Finns det kappor där ute som är varma på riktigt? De flesta varma är i ull och då vill det till att kragen inte nuddar halsen för ull kliar något fruktansvärt på mig... :cautious: Hilfe?! Nu är det så sent så jag kan likväl vänta till mellandagsrean och hoppas på det bästa men jag hittar ju INGET ens idag som jag vill ha... :p
Zara! Har en supersnygg dunkappa därifrån, visserligen hade den skärp från början men det har jag plockat bort och den är figursydd ändå och sitter verkligen jättesnyggt! De brukar ha fina modeller så kika där :)
 
20141126_165946.jpg

En ny stallcykel. Mycket viktigt.
Min första cykel med stöd på - känns mycket vuxet och förnuftigt. :up:
Passade på att uppgradera framgaffeln på stallcykeln till en remotad lockout - hur jag initialt lyckades köpa en dämpare utan är en gåta. Blev på samma gång en annan ram. Alltogether reducerades vikten med ett drygt halvkilo, medan teknologin och komfort ökade. WIN!
IMG_20141208_131238.jpg



Och viktigast för en stallcykel: en vätskehållare som passar terrängtermosen.
"If it's not with coffee - the horses didn't happen."
IMG_20141212_145306.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Börjar ny tråd då den gamla blivit låst :) Syr rätt mycket nu, då jag lovat mig själv att beta av minst 15 projekt innan jag köper nya...
27 28 29
Svar
560
· Visningar
27 859
Senast: Lyan
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
57 58 59
Svar
1 175
· Visningar
43 615
Senast: Scandi
·
  • Låst
Dressyr Startar en ny tråd eftersom den förra blev full :)
100 101 102
Svar
2 022
· Visningar
177 868
Trädgård & Växter Vi har trädgård och rumsväxter och paletter på forumet, men visst måste det finnas pelargonsamlare här också?! Jag skulle absolut inte...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 323
Senast: Masqueradee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp