Bukefalos 28 år!

Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Mineur Älskar Swedish grace! Tar alltid deras koppar efter blodgivning. De är dock mindre än muggarna en köper och har inget öra men jag älskar dem i alla fall. :D Kör också på lite olika färger. :)
 
Visst är den?! Jag hade siktet inställt på Mon Amie men så stod de här bredvid och såg så vackra ut i all sin enkelhet att jag helt ändrade planen! 30 cl-varianten var helt perfekt i storlek också tyckte jag :up:

Mycket bättre val tycker jag! Nästa gång ny servis ska köpas in blir det nog Swedish Grace här med :D
 
@Mineur Älskar Swedish grace! Tar alltid deras koppar efter blodgivning. De är dock mindre än muggarna en köper och har inget öra men jag älskar dem i alla fall. :D Kör också på lite olika färger. :)
Ja, det är himla fint att färgerna passar ihop så bra! Jag var väldigt sugen på att köpa rosa också för att den var så söt men har absolut inget rosa i mitt hem i övrigt, så det fick bli att jag höll mig till mitt vanliga blå/gråa tema...
Mycket bättre val tycker jag! Nästa gång ny servis ska köpas in blir det nog Swedish Grace här med :D
Ja, Mon Amie kändes alldeles för blommig när jag såg den i verkligheten. Några enstaka koppar och skålar kunde kanske vara fint, men Swedish Grace kändes överlag som ett mycket mer tidlöst och användbart val :) Nu ska jag bara börja samla på tallrikar och grejer också... (och frakta hit dem :nailbiting:)
 
Jag har köpt en jättefin bok till min systerdotter:

good-night-stories-for-rebel-girls.jpg


Har velat köpa den länge men det har bara inte blivit av, men nu tog jag tag i det :).

Köpte även ett spanskt ex till mig själv :).

cuentos-de-buenas-noches-para-ninas-rebeldes-good-night-stories-for-rebel-girls.jpg
 
Åh, jag längtar tills dottern blir gammal nog att uppskatta den, har suktat efter den ett tag nu. Kanske kan köpa ett ex, så länge..? :angel:
Jamen gör det! Jag bläddrade i den igårkväll och även om den är skriven för barn så är den väldigt intressant att läsa även som vuxen. Framförallt blir man inspirerad tycker jag :).
 
03990-00.png

Shoppat dessa! Dessvärre var de för stora, trots att jag provat dem i butik och skrivit upp storleken. Så byte till en strl mindre, gissar att den kan vara för liten tyvärr, så därför skickade jag även efter dessa:
55970-00.png
 
Träningskläderna kom tokigt snabbt! Tightsen var underbara, men det var tur att jag tog en storlek större än vanligt för jag hade inte kommit i dem om de varit mindre...

Jackan däremot var snudd på för stor, men å andra sidan lär jag behöva en tröja under ganska snart eftersom den var tunnare än väntat. Den var som tur är både snygg och extremt bekväm och med bra fickor, så den stannar också :)
 
Shoppat för mkt på sistone. Måste betala av allt med:cautious:
Senaste är bl.a. Hay saver, tröja från booztlet, beställde Super Mario odessy till switch och i november ska jag lösa ut kontantinsats till min nya bil Dacia sandero:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 460
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 984
Senast: valy
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 802
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 280

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst med eksem
  • Födda 2022
  • Böjprovsreaktion vid hovböld?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp