Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skulle köpa lite "basplagg". Gick väl... sådär! :p

Från Zara:

zara6.jpg


Köpte även detta:

Kjol:

8304824400_6_1_1.jpg


Blus:

5644219118_6_1_1.jpg


Skor:

fw3_4.jpg


Samt denna skjorta från whyred:

WHYRED_74WW1045_KAROLINA_PRINT_791_1-1000x1500.jpg

WHYRED_74WW1045_KAROLINA_PRINT_791_2-1000x1500.jpg
 
Vilka är de bästa tightsen enligt er?
Jag gillar inte när de är tunna och sladdriga.
Har kört med Ginas länge, men de åker bara ner för mig.
Bra om det finns lite större storlekar :)
 
Vilka är de bästa tightsen enligt er?
Jag gillar inte när de är tunna och sladdriga.
Har kört med Ginas länge, men de åker bara ner för mig.
Bra om det finns lite större storlekar :)

Kappahl!
Vet inte om dom är tillräckligt tjocka för dig men dom är inte tunna. Dom är bra i materialet och håller länge. Många går ju upp i sömmarna efter ett tag men dessa har hållit i evigheter :)
Finns på både vanliga avdelningen och vad heter den? För större iaf.
 
Jag älskar din stil @tornblomma :love: Själv kan jag inte bära upp plaggen och mitt jobb gör det omöjligt.


Idag shoppade jag faktiskt en denimskjorta. Har letar länge efter en ljus denimskjorta och idag hittade jag en. På second hand så jag vet inte märket :D
 
Tips på bra arbetskläder? Jobbar som säljare men även på lagret. Har oftast företagets t-shirt eller piketröja (men det är inget krav) och att par jeans men skulle vilja göra något roligare.

Letar efter kavaj i typ munkjackematerial eller vad man ska säga. Behöver att det är bekvämt och praktiskt. Inga kjolar eller klänningar.
 
Kappahl!
Vet inte om dom är tillräckligt tjocka för dig men dom är inte tunna. Dom är bra i materialet och håller länge. Många går ju upp i sömmarna efter ett tag men dessa har hållit i evigheter :)
Finns på både vanliga avdelningen och vad heter den? För större iaf.
Tack! Ska provas! :)
 
  • Gilla
Reactions: MM
Gör det :)
Dom är lite dyrare än andra kedjor men är som sagt lite annorlunda i material samt håller lääääänge! Helt klart värt sitt pris. Jag har 4 par för tillfället :D
Låter bra! De tunna brukar jag nöta hål på mellan låren liksom. Ginas tjockare har ju funkat men jag vet inte om det är för att de egentligen är för små eller om de bara inte passar min kroppsform för de åker bara ner, så sjukt irriterande!
 
Har beställt en ny ring! Denna men med mörklila sten som är sådär snyggt transparent!

4935-43c12f4633304763a9212bc18d053bde.jpeg


Har redan en vit/marmorerad och en svart sen tidigare som jag har varje dag! Blir kul med en färg dock!

fw2_4.jpg
 
Idag kom grejorna från Asos. Två kjolar och en fluffig tröja. Kjolarna är i minsta laget, men är rädd att storleken större blir allt för stor. Nu är de också ostrukna så det ser hemskt ut :p

Testade dem och skickade bilder till en vän, så förlåt att bilderna inte är välorganiserade eller tagna i vacker omgivning. :o (Försök ignorera att jag har bh, jag orkade inte ta av mig den för att fota för min vän haha)

0f94YBr.jpg


NVQR35Q.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 419
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 922
Senast: valy
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 658
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 143

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp