Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du har absolut en poäng! :up:

Nu letade jag säkert dåligt - i vanlig ordning - men iaf de "festligare" långklänningarna som jag hittade när jag sökte såg inte ut att gå att lägga upp mycket. Absolut om det hade rört 5 eller kanske t.om. 10 cm - det hade säkert kunnat bli bra. Men många av de långklänningarna jag såg hade en totallängd på 160-165 cm...Och jag är ju 162 cm själv... Så jag hade fått kapa flera decimetrar - vilket jag tänker hade förstört hela "uttrycket" på klänningen. Eller?

Beror ju på vad du vill ha för modell. Sitter den bra upptill och det bara är längden som ska justeras är det väl inga problem?
 
Beror ju på vad du vill ha för modell. Sitter den bra upptill och det bara är längden som ska justeras är det väl inga problem?

Nej, inte då. Men de jag tittade på var lite klockade/utställda nertill... Och om man då kapar typ halva kjolen skulle det ju se jättekonstigt ut, tänker jag mig :p
(Därav att jag "safeade" på detta med ankellångt).
 
Du har absolut en poäng! :up:

Nu letade jag säkert dåligt - i vanlig ordning - men iaf de "festligare" långklänningarna som jag hittade när jag sökte såg inte ut att gå att lägga upp mycket. Absolut om det hade rört 5 eller kanske t.om. 10 cm - det hade säkert kunnat bli bra. Men många av de långklänningarna jag såg hade en totallängd på 160-165 cm...Och jag är ju 162 cm själv... Så jag hade fått kapa flera decimetrar - vilket jag tänker hade förstört hela "uttrycket" på klänningen. Eller?
Men alltså alla långklänningar passar ju inte enbart modellånga människor. Drygt 160 är det ju jättevanligt att kvinnor är.
 
Blev en del shopping i Lissabon! =D

21291596_10154953834545678_128895777_n.jpg


+ en flaska portvin och en flaska sangria. =)

//r
 
Har nyss shoppat mer än vad jag köpt på ett år. Brukar verkligen inte köpa kläder ofta men nu verkar mitt shoppingsug ha kommit tillbaka. :nailbiting:

Får lägga ut bilder när jag får dem på posten...
 
Hur gör ni när lägger upp bilder så de syns direkt? Jag får det inte till att funka :down:
  1. Högerklicka på bilden du vill använda (den måste finnas uppladdad någonstans på internet först) och välj "kopiera bildadress".
  2. Gå in på buke och skapa ett inlägg.
  3. Klicka på bild-symbolen bredvid smileyn bland reglagen ovanför rutan som du skriver ditt inlägg i.
  4. Högerklicka och välj "klistra in".
  5. Färdigt.
:)
 
  1. Högerklicka på bilden du vill använda (den måste finnas uppladdad någonstans på internet först) och välj "kopiera bildadress".
  2. Gå in på buke och skapa ett inlägg.
  3. Klicka på bild-symbolen bredvid smileyn bland reglagen ovanför rutan som du skriver ditt inlägg i.
  4. Högerklicka och välj "klistra in".
  5. Färdigt.
:)


Tack :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 368
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 908
Senast: valy
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 471
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 347

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp