Bukefalos 28 år!

Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har "shoppat" dobermannläger plats i Juli, tänkte vara med i IPOgruppen. Ska bli kul att få träffa @Voff och dobbisfolk!
Ammos uppfödare ska dit bla :)

Ta med dig stor plånbok för hundbutiken på området har bytt ägare och byggt om och är nu fylld med en massa kul och nyttigt för skydd mm. Var på vippen att promenera ut med två skul förra helgen men insåg min ekonomis begränsning :p
 
17757557_10155111081542456_6394024600196688009_n.jpg

Tänkte försöka få lite ordning bland koppel, halsband och selar. Vi får se hur länge det funkar
 
Vilka krav ni har på tikskydd! Själv skulle jag vara glad om jag hittade något som faktiskt satt bra.. färg eller liknade struntar jag fullständigt i... själva delen som går mellan benen är på tok för kort på alla som är tillräckligt smala i midjan. De som är tillräckligt långa där, de är för stora i midjan och för breda.
 
Vilka krav ni har på tikskydd! Själv skulle jag vara glad om jag hittade något som faktiskt satt bra.. färg eller liknade struntar jag fullständigt i... själva delen som går mellan benen är på tok för kort på alla som är tillräckligt smala i midjan. De som är tillräckligt långa där, de är för stora i midjan och för breda.
Sy själv eller måttbeställa av @tott ?
 
Jag älskar Pritax trosskydd. Lätta att sätta på och ta av, mjukt material som går snabbt att tvätta och torka (typ baddräktstyg) och inga kanter eller band som skaver mot pälsen.
Finns i rosa med rosett eller svart med svart/vit rosett :p
 
Jag älskar Pritax trosskydd. Lätta att sätta på och ta av, mjukt material som går snabbt att tvätta och torka (typ baddräktstyg) och inga kanter eller band som skaver mot pälsen.
Finns i rosa med rosett eller svart med svart/vit rosett :p
Dom fungerar inte alls här - för lätta/för strechiga att ta sig ur :D
Fast mina har lärt sig ta sig ur även Valentino-tikskydden. Dom lägger sig på magen med benen rakt bak och drar sig framåt......då åker tikskyddet av:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 686
Senast: Lyan
·
Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
7 020
Senast: Tonto
·
Hundträning Sbk har på sin fb delat information om att det nästa år kommer en ny mässa för hundsport och hundar i tjänst...
Svar
12
· Visningar
687
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
338
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp