Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack! Har dock bestämt mig för att inte regga kennelnamn än, har inte hittat rätt namn än, och man är ju fast med det sen i all framtid. Första kullen blir alltså utan prefix :(
Kennel Eye-to-ewe :angel:

Kennelnamn är jättesvårt. Jag hade en hel lista på olika namn... Slutade med att jag bara skickade in ett, för jag kunde inte tänka mig något annat. Men då hade jag gått och smakat på namnet i typ tre månader innan jag skickade in ansökan.
Men Arrowtails är perfekt för mig :love:
 
Jag har shoppat en sån här
17352207_10154562575573666_6569286837060186831_n.jpg


:nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Här saknar jag ett SUPERgilla!!!
 
Planerar att införskaffa en bil till senare i år. Om man vill ha plats med tre hundar och kanske lite packning, finns det något annat alternativ än en typ Caddy?
 
Planerar att införskaffa en bil till senare i år. Om man vill ha plats med tre hundar och kanske lite packning, finns det något annat alternativ än en typ Caddy?
Typ Mercedes-buss. Bekvämare än Caddy.
Fiat Freemont har väldigt stort bagageutrymme, går kanske att fixa på något sätt.
 
Vi har börjat letandet, men det lutar åt någon större kombi och grindar.

Jag vill inte att dom åker alla i samma bur. Kanske Aussien och BCn men Dalmatinern måste få en egen bur, han är så jävla stor och skiter i om han lägger sig på Aussien som är bara är lite mer än hälften så stor. :/ Annars hade det nog fungerat med stor kombi och grind för oss.
 
Jag vill inte att dom åker alla i samma bur. Kanske Aussien och BCn men Dalmatinern måste få en egen bur, han är så jävla stor och skiter i om han lägger sig på Aussien som är bara är lite mer än hälften så stor. :/ Annars hade det nog fungerat med stor kombi och grind för oss.
Förstår det. Nån minibuss av något slag borde ju fungera :) Vet några som har tre burar i en sån men jag vet inte vad det var för märke på bilen!
 
Planerar att införskaffa en bil till senare i år. Om man vill ha plats med tre hundar och kanske lite packning, finns det något annat alternativ än en typ Caddy?

Det är ju samma typ av bil men titta på en Berlingo. Särbon hade en förut som var riktigt trevlig. De finns i en Family-variant också, med flera säten.

Jag tyckte Berlingon var trevligare att köra än en Caddy.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
23
· Visningar
1 342
Senast: ii-ssa
·
Hundträning Sbk har på sin fb delat information om att det nästa år kommer en ny mässa för hundsport och hundar i tjänst...
Svar
12
· Visningar
648
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
290
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
648
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp